۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۶
تعداد بازدید: ۴۵۷۱۱۸
هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با انجام یک دیدار دیگر پیگیری شد و رئال مادرید بازی بزرگ هفته را به سود خود به پایان رساند.
کد خبر: ۴۴۶۱

رئال ۲ – اتلتیکو ۰ / کهکشانی‌ها فاتح دربی مادرید شدند؛ دوازدهمین برد متوالی شاگردان آنچلوتی در لالیگا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با انجام یک دیدار دیگر پیگیری شد و رئال مادرید بازی بزرگ هفته را به سود خود به پایان رساند و موفق شد در دربی مادرید با نتیجه ۲ بر صفر اتلتیکو مادرید رقیب سرسخت همشهری و مدافع عنوان قهرمانی را با شکست بدرقه کند.

کهکشانی‌ها در این دیدار خانگی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شد، با انجام یک بازی حساب شده، منطقی و هوشمندانه، رقیب سرسخت خود برای قهرمانی در این فصل را با گل‌های کریم بنزما در دقیقه ۱۶ روی پاس وینیسیوس جونیور و مارکو آسنسیو در دقیقه ۵۷ و باز هم روی پاس وینیسیوس جونیور شکست دهد تا گام بلندی برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل بردارند.

شاگردان کارلو انچلوتی با این پیروزی درخشان ۴۲ امتیازی شدند و فاصله خود را با سویا تیم دوم جدول به ۸ امتیاز رساندند. تشک سازان لقب تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم با این شکست در امتیاز ۲۹ و رده چهارم جدول باقی ماندند تا باز هم از کورس قهرمانی دورتر شوند.

برچسب ها: لالیگا رئال مادرید اتلتیکو مادرید
ارسال نظر
آخرین اخبار