۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
تعداد بازدید: ۴۸۳۳۴۷
شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار از گروه D در اسپانیا و اوکراین پیگیری شد.
کد خبر: ۴۰۶۸

کهکشانی‌ها فاتح دوئل صدرنشینی با نراتزوری / شریف تیراسپول مولداوی به لیگ اروپا رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار در اسپانیا و اوکراین پیگیری شد و تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو در رقابتی حساس که تکلیف صدرنشین گروه D را مشخص می‌کرد، با نتیجه ۲ بر صفر بر اینتر میلان غلبه کند و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در این دیدار تونی کروس در دقیقه ۱۷ روی پاس رودریگو و مارکو آسنسیو در دقیقه ۷۹ روی پاس دنیل راموس کارواخال برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند.

همچنین در این دیدار بارلا از نراتزوری (لقب تیم فوتبال اینتر میلان) در دقیقه ۶۴ با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور مسابقه اخراج شد تا اینتر حدود نیم ساعت پایانی را با یک بازیکن کمتر مقابل رئال قدرتمند بازی کند.

در دیدار دیگر این گروه تیم فوتبال شگفتی‌ساز، شایسته و قابل احترام شریف تیراسپول مولداوی که موفق شده بود در دیدار رفت نقابل کهکشانی‌ها در سانتیاگو برنابئو دست به کار بزرگی بزند و رئال را در خانه‌اش شکست دهد، این بار هم موفق شد شاختار دونتسک اوکراین را در خانه‌اش با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کند.

در این دیدار برای شاختار دونتسک فرناندو فرانسیسکو رگس در دقیقه ۴۲ روی پاس سرگی کریتسوف گلزنی کرد و گل شریف تیراسپول توسط نیکولف در دقیقه ۹۳ وارد دروازه شاختار شد.

با پایان رقابت‌های این گروه، رئال مادرید موفق شد با ۱۵ امتیاز صدرنشین شده و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود، اینتر هم با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و شریف تیراسپول مولداوی با ۷ امتیاز سوم شد و به لیگ اروپا صعود کرد و شاختار دونتسک اوکراین هم با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و حذف شد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید اینتر شریف تیراسپول شاختار
ارسال نظر
آخرین اخبار