۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۲۴۹۹
لیگ قهرمانان اروپا در این فصل بیانگر برتری لیگ برتر انگلیس بر لالیگای اسپانیا بوده است.
کد خبر: ۴۰۴۹

اعتلای لیگ برتر انگلیس بر لالیگای اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رو به پایان است و بر خلاف سال‌های اخیر وضعیت تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس به مراتب بهتر از نمایندگان لالیگای اسپانیا بوده است. 

* لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد پیش از شروع دیدارهای هفته پایانی در مرحله حذفی حضور پیدا کرده‌اند؛ اما شرایط برای اسپانیایی‌ها به غیر از رئال مادرید همانند افرادی که در باتلاق گیر افتاده‌اند و برای بقا دست و پا می‌زنند. جالب اینکه سه تیم لیورپول، چلسی و منچسترسیتی در قامت صدرنشین صعود می‌کنند و منچستریونایتد هم این فرصت را دارد یکی از تیم‌های صدرنشین باشد. قرمزهای آنفیلد، آبی‌پوشان لندن، سیتیزن‌ها و شیاطین سرخ نشان دادند همه‌گیری ویروس کرونا را به بهترین شکل مدیریت کرده‌اند و با رقم زدن سلسله اتفاقات مثبت برتری لیگ برتر انگلیس را نسبت به سایر لیگ‌های معتبر اروپایی ثابت کرده‌اند.

* رئال مادرید صعودش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده و برای صدرنشینی تلاش می‌کند. بارسلونا، سویا و اتلتیکو مادرید در آستانه سقوط هستند و تنها پیروزی در هفته پایانی می‌تواند صعودشان را به مرحله بعدی حتمی کند که آن هم به اما و اگرهایی وابسته است. در تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان پیش آمده فینال را دو تیم از لالیگا برگزار کرده‌اند اما ضعف در مواجهه با مشکلات منجر به رقم خورد اوضاع دشوار نمایندگان اسپانیا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار