۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸
تعداد بازدید: ۷۳۸۲۴
شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛
شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با اینجام دو دیدار در گروه C پیگیری شد.
کد خبر: ۴۰۶۷

پیروزی پرگل زنبور‌ها مقابل بشیکتاش / آژاکس رکورد مشترک با لیورپول را حفظ کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با اینجام دو دیدار در گروه C پیگیری شد و تیم فوتبال بروسیا دورتموند موفق شد در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدونا پارک در مسابقه‌ای تشریفاتی با نتیجه پرگل ۵ بر صفر بشیکتاش ترکیه را با شکست بدرقه کند.

زنبور‌ها در این مسابقه توسط دونیل مالن در دقیقه ۲۹، مارکو رویس در دقایق ۴۷ از روی نقطه پنالتی و ۵۳ روی پاس ارلینگ هالند و ارلینگ هالند در دقایق ۶۸ و ۸۱ به گل رسیدند.

در دیدار دیگر که آن هم تشریفاتی بود تیم فوتبال آژاکس آمستردانم در ورزشگاه خانگی خود یوهان کرایوف آره‌نا با نتیجه ۴ بر ۲ از سد میهمان خود اسپورتینگ لیسبون گذشت تا با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ دیدار خود، به همراه لیورپول رکورد کسب صد درصد امتیازات ممکن را حفظ کند.

بایرن مونیخ از گروه پنجم هم دیگر تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپاست که از ۵ دیدار خود ۱۵ امتیاز کسب کرده و رکورد صد درصد پیروزی را دارد و امشب در صورت غلبه بر بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آره‌نا می‌توان به جمع دو تیم لیورپول و آژاکس بپیوندد.

در این دیدار سباستین هالر در دقیقه ۸ از روی نقطه پنالتی، آنتونی در دقیقه ۴۲، نرس در دقیقه ۵۸ و استوین برگویس در دقیقه ۶۲ برای میزبان در این مسابقه گلزنی کردند و گل‌های اسپورتینگ لیسبون توسط نونو سانتوس در دقیقه ۲۲ روی پاس تاباتا و خودِ تاباتا در دقیقه ۷۸ روی پاس ریکاردو اسگایو وارد دروازه آژاکس شد.

با پایان رقابت‌های این گروه، تیم فوتبال آژاکس آمستردا با کسب ۱۸ امتیاز مقتدرانه صدرنشین شد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، اسپورتینگ لیسبون هم با وجود شکست مقابل آژاکس با ۹ امتیاز و به دلیل کسب نتیجه بهتر مقابل دورتموند در دو دیدار رودررو به عنوان تیم دوم همراه با آژاکس راهی مرحله حذفی چمپیونزلیگ شد و بروسیا دورتموند هم با وجود شایستگی‌های زیاد با ۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و راهی لیگ اروپا شد و تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه هم در یکی از بدترین فصل‌های حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا، بدون امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۶ در قعر جدول جای گرفت و حذف شد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا آژاکس بروسیا دورتموند اسپورتینگ لیسبون بشیکتاش
ارسال نظر
آخرین اخبار