۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۴۵۰۶۱
رسانه اسپانیایی‌زبان مدعی شد که برترین مهاجم سال 2021 جهان خواستار انتقال به رئال مادرید شده است.
کد خبر: ۳۵۸۵

برترین مهاجم سال 2021 جهان خواستار انتقال به رئال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رسانه اسپانیایی‌زبان AS که به همراه مارکا دو نشریه نزدیک به باشگاه رئال مادرید هستند، مدعی شد که روبرت لواندوفسکی برترین مهاجم سال 2021 جهان از نگاه مجله فرانس فوتبال خواستار انتقال به رئال مادرید شده است در تابستان سال آینده شده است.

در سال‌های اخیر همواره در فصل نقل و انتقالات نام این مهاجم زهردار لهستانی برای انتقال به تیم‌های اسپانیایی و به‌ویژه رئال مادرید در صدر شایعات بوده است؛ اما این بار و مطابق ادعای نشریه AS خود این بازیکن لهستانی خواستار انتقال به تیم اول مادرید و پرافتخارترین باشگاه فوتبال اروپا و جهان شده است.

روبرت لواندوفسکی بنابر عقیده بسیاری از کارشناسان فوتبال شایستگی کسب توپ طلای 2020 و 2021 دنیای فوتبال را داشته است که مراسم توپ طلای 2020 به دلیل شیوع پاندمی کرونا برگزار نشد و در مراسم گالای 2021 هم لیونل مسی بالاتر از لواندوفسکی برای عهفتیم بار توپ طلا را تصاحب کرد و این اتفاق موجب انتقادات بسیار زیادی از سوی برخی ورزشکاران، مربیان و مسئولان ورزشی شده بود.

روبرت لواندوفسکی پس از درخشش در بروسیا دورتموند در سال 2012 پس از آنکه فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام آلمانی و بین دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند برگزار شد و به قهرمانی بایرن مونیخ خیتم شد، راهی تیم مونیخی شد و به سرعت در این تیم جا افتاد و روند گلزنی‌های خود را ادامه داد.

لواندوفسکی پس از دریافت جایزه برتین مهاجم سال 2021 گفته بود: حضور در اینجا بعد از یک سال سخت پاندمی کرونا باعث افتخار است. می‌دانم که آمادگی برای گلزنی چه معنایی دارد و این جایزه را دوست دارم. باید از هم‌تیمی و مربیانم تشکر کنم؛ چراکه اگر نبودند این موفقیت امکان نداشت. آنها از من بازیکن بهتری ساختند. می‌خواهم از خانواده‌ام نیز تشکر کنم. حمایت آنها برای من ارزش زیادی دارد و کمک می‌کند احساس بهتری داشته باشم.

برچسب ها: لواندوفسکی
ارسال نظر
آخرین اخبار