۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۰۸۶۹
مربی یک تیم فرضی اروپایی هم باشید، با مهاجمان ایرانی به مشکل بر می خورید. چه رسد به تیم واقعی ملی ایران که هدایتش در اختیار دراگان اسکوچیچ است.
کد خبر: ۹۶۹

سرگیجه پیراهن طلایی در تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، از درخشش محمد صلاح، لواندوفسکی، بنزما و تعدادی ستاره چند 10 میلیون دلاری و بین المللی که بگذریم، مهاجمان ایرانی همچنان به درخشش خود در فوتبال اروپا ادامه می دهند و این هفته 4 نفر از آنها، موفق به گلزنی و خلق القابی مانند هت تریک و بریس شدند و یکی از آنها هم توپ یک مسابقه را به نشانه زدن 3 گل در یک دیدار را به خانه برد. 

 

مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و اللهیار صیادمنش. تازه این در شرایطی است که کاوه رضایی مصدوم در بازی تیمش حاضر نبود و مهدی قایدی نیز به دلیل بازگشت از مسابقات ملی، فرصت کمی برای به میدان رفتن برای شباب الاهلی پیدا کرد که البته در همان دقایق نیز می توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد که چاکر داور اهل ترکیه در این زمینه خسیس بازی درآورد. این درخشش ها باعث شد تا کار اسکوچیچ برای انتخاب 2 نفر اصلی خط حمله تیم ملی سخت تر کرد. البته هر چند تا حدود زیادی می توان انتخاب های اصلی سرمربی کروات را پیش بینی کرد اما همانطور که حدس زدن برنده توپ طلای فوتبال اروپا دشوار شده، انتخاب 2 بازیکن برای خط حمله تیم ملی ایران نیز خیلی سخت است./ورزش سه

ارسال نظر
آخرین اخبار