۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۵۵۰۳۸۵
با اعلام شبکه تلویزیونی RTP پرتغال؛
شبکه تلویزیونی RTP پرتغال مدعی شد که نشریه فرانس فوتبال به لیونل مسی اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال اطلاع داده که برای هفتمین بار برنده توپ طلا شده است.
کد خبر: ۱۵۴۵

مسی برنده هفتمین توپ طلا شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شبکه تلویزیونی RTP پرتغال تأیید کرد که نشریه فرانس فوتبال به لیونل مسی اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال و برنده 6 توپ طلا اطلاع داده که برای هفتمین بار برنده توپ طلا شده است.

شبکه تلویزیونی RTP  پرتغال که بزرگ‌ترین رسانه این کشور است، امشب در گزارشی مدعی شد که لیونل مسی فوق‌ستاره دنیای فوتبال توپ طلای سال 2021 را تصاحب کرده است.

این رسانه از منابع خود مطلع شده که توپ طلای 2021 به مهاجم سابق بارسلونا خواهد رسید.

بنابر ادعای این رسانه، نشریه فرانس فوتبال که مسئول اهدای جایزه است، با لیونل مسی تماس گرفته است و حتی با این بازیکن از قبل مصاحبه نیز انجام داده است.

مراسم توپ طلا در سال 2020 میلادی به‌دلیل بحران کرونا برگزار نشد. این در حالی است که روبرت لواندوفسکی مهاجم زهردار لهستانی بایرن‌مونیخ شانس اول دریافت این جایزه بود.

لواندوفسکی امسال هم رقابتی شانه به شانه با لیونل مسی برای کیب توپ طلا دارد و حتی برخی منابع در روزهای اخیر با توجه به درخشش این مهاجم لهستانی، خبر از برنده‌شدن وی در رقابت با مسی داده بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار