۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
تعداد بازدید: ۵۱۴۲۶
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام دو بازی آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۷۰

پیروزی خارج از خانه بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد مقابل حریفان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام دو بازی آغاز شد و تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و منچستریونایتد مقابل میزبانان خود به پیروزی رسید.

در حساس‌ترین مسابقه از گروه F تیم فوتبال منچستریونایتد که چند روزی است به دلیل کسب نتایج ضعیف و اخراج سرمربی نروژی خود اوله‌گنار سولشر در صدر اخبار دنیای فوتبال قرار دارد، موفق شد میزبان خود ویارئال را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد تا با 10 امتیاز صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کند.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در دقیقه 78 و جیدون سانچو خرید گرانقیمت انگلیسی در دقیقه 90 برای یونایتد در این مسابقه گلزنی کردند.

ویارئال با این شکست در امتیاز 7 باقی ماند و در صورت پیروزی آتالانتا در دیداری که اکنون در حال برگزاری است، رده دوم جدول را هم از دست خواهد داد.

در گروه E هم یک دیدار در اوکراین برگزار شد و تیم فوتبال بایرن‌مونیخ رکورد صد درصد پیروزی خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان این فصل ادامه داد و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه 14 و کینگزلی کومان در دقیقه 42 برای باواریایی‌ها در این مسابقه گلزنی کردند و تنها گل دیناموکیف اوکراین توسط دنیس گارماش در دقیقه 70 وارد دروازه بایرن‌مونیخ شد.

بایرن‌مونیخ با این برد 15 امتیازی شد و صدرنشینی مطلق خود را تثبیت کرد و دیناموکیف اوکراین هم با 1 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار