۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۴۰۱۴
شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار از گروه A پیگیری شد.
کد خبر: ۴۰۶۴

حذف کلوب بروژ و صعود لایپزیش به لیگ اروپا / پیروزی پرگل پاریسی‌ها با دبل ام‌باپه و مسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب نخست از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار از گروه A پیگیری شد و تیم فوتبال لایپزیش موفق شد در ورزشگاه خانگی خود ردبول آره‌نا با نتیجه ۲ بر یک بر منچستر سیتی غلبه کند.

اسزوبوسلای در دقیقه ۲۴ روی پاس کونارد لایمر و آندره سیلوا در دقیقه ۷۳ روی پاس امیل فورسبرگ برای لایپزیش در این مسابقه گلزنی کردند و تنها گل سیتیزن‌ها توسط ریاض محرز در دقیقه ۷۷ روی پاس الکساندر زینچنکو به ثمر رسید.

در دیدار دیگر تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد در ورزشگاه خانگی خود پارک دِ پرنس با نتیجه ۴ بر یک کلوب بروژ را شکست دهد.

در این دیدار کیلیان ام‌باپه در دقایق ۲ و ۷ روی پاس انخل دی ماریا و لیونل مسی در دقیقه ۳۸ روی پاس کیلیان ام باپه و لیونل مسی در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و تک گل کلوب بروژ را ریتس در دقیقه ۶۸ روی پاس لانگ وارد دروازه شاگردان مائوریتسیو پوچتینو کرد.

با پایان رقابت‌های گروهی تیم فوتبال منچستر سیتی با وجود شکست در دیدار پایانی با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه باقی ماند و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد. پاری سن ژرمن با ۱۰ امتیاز دوم شد و همراه با سیتیزن‌ها به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و لایپزیش با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به عنوان تیم سوم این گروه راهی لیگ اروپا شد و کلوب بروژ هم با وجود بازی‌های تماشاگرپسند در این فصل، با ۴ امتیاز در قعر جدول جای گرفت و حذف شد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار