۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۶۸۱۴۰۷
واکنشها به جانفشانی لئو برای پاریس
دیشب لیونل مسی برای اولین بار ورزشگاه پارک دو پرانس را با گل تماشایی اش به انفجار درآورد اما نگاه‌ها بیشتر از گلش، به نقش جدیدش معطوف شد!
کد خبر: ۹۶

به گزارش خطوط به نقل از ورزش سه ،  مهم‌ترین مسابقه هفته دوم چمپیونزلیگ دیشب در ورزشگاه پارک دو پرانس پاریس، میان دو غول ثروتمند فوتبال جهان پاری‌سن ژرمن و منچستر سیتی برگزار شد. مسابقه ای که بازیکنانی با ارزش تقریبی دو میلیارد دلار در آن به میدان رفتند ولی همه نگاه‌ها معطوف به لیونل مسی بود که شاید تا قبل از پیوستن به جمع پاریسی ها، پیش‌بینی‌ها حاکی از حضورش در بین شاگردان پپ گواردیولا بود اما نهایتا پی‌اس‌جی را انتخاب کرد. پیش از مسابقه هم انتظار می‌رفت تقابل مجدد مسی در برابر پپ، زیبایی‌های خاص خودش را به‌همراه داشته باشد اما نه تا این حد.

 


 پی اس جی که با گل زود هنگام ادریسا گویه از حریف قدرتمندش جلو افتاده بود، در لاک دفاعی سختی فرو رفته بود و با تکیه بر سیو‌های فوق‌العاده جیجی دوناروما برتری‌اش را حفظ می‌کرد تا جایی برای امید به حملات جدی پاریسی ها وجود نداشته باشد اما خب چه کسی می‌تواند لیونل مسی را پیش‌بینی کند؟


فوق‌ستاره ارژانتینی در کسری از ثانیه خط هافبک و دفاع سیتی را به‌هم ریخت و بعد از یک دویی تماشایی با کیلیان امباپه، آن‌چنان تماشایی توپ را به کنج دروازه ادرسون چسباند که برای یک لحظه وزن زمین در پاریس کم شد! واقعا مسی نمی‌توانست  مسابقه ای بهتر از نبرد انتقامی پاریسی ها برابر سیتی در جام باشگاه‌ها را برای ثبت اولین گلش انتخاب کند.

برچسب ها: لیونل مسی پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار