۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۴۸۰۶۴۱
به‌مناسبت تقابل پاری‌سن‌ژرمن-رئال و اتلتیکو-منچستر؛
دیدار‌های رئال مادرید با پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید با منچستر یونایتد از جذابیت‌های خاصی برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۵۵۵

مسی ۲۶ گل به رئال / رونالدو ۲۵ گل به اتلتیکو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به مناسبت رقابت‌های جذاب رئال مادرید و پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید مقابل منچستر یونایتد نگاهی به آمار جالب لیونل مسی مقابل رئال مادرید و کریستیانو رونالدو مقابل منچستر یونایتد خالی از لطف نیست.

لیونل مسی در ۴۵ تقابل قبلی خود مقابل رئال مادرید ۲۶ گل زده و ۱۴ پاس گل داده است، آماری شگفت انگیز برای برنده توپ طلا ۲۰۲۱ که بدون شک بازگشت او به سانتیاگو برنابئو و تقابل دوباره با کهکشانی‌ها حساسیت این مسابقه را دوچندان خواهد کرد.

همچنین عنوان بهترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو را در کارنامه خود دارد.

همچنین آمار کریستیانو رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید هم بسیار جالب توجه است و دیه‌گو سیمئونه و تشک سازان (لقب تیم فوتبال اتلتیکو مادرید) از هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو تاکنون زخم نخورده‌اند.

رونالدو این بار با آماری وحشتناک در لباس منچستر یونایتد قصد تکرار خاطرات خوب خود با لباس تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید را مقابل اتلتیکو مادرید دارد.

رونالدو با لباس تیم‌های رئال مادرید و منچستر یونایتد ۳۵ بار مقابل اتلتیکو مادرید به میدان رفته و موفق به زدن ۲۵ گل شده که ۱۶ دیدار را با پیروزی به پایان رسانده است. همچنین رونالدو دو بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا موفق به شکست اتلتیکو مادرید شده و ۴ هت‌تریک مقابل شاگردان دیه‌گو سیمئونه به ثبت رسانده است.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی کریستیانو رونالدو
ارسال نظر
آخرین اخبار