۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۸۲۲۹۲
کرونا در کمین ستارگان دنیای فوتبال؛
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو فوق ستاره‌های دنیای فوتبال به ویروس کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۶۰۰۳

مسی و رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عصر روز یکشنبه رسانه‌های فرانسوی خبر دادند که لیونل مسی فوق ستاره دنیای فوتبال و برنده توپ طلای ۲۰۲۱ به کرونا مبتلا شده است.

باشگاه پاری سن ژرمن بامداد روز یکشنبه اعلام کرد چهار بازیکن و یک عضو این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
این باشگاه تأیید کرد که تست کرونای لیونل مسی و سه بازیکن دیگر پاری سن ژرمن مثبت شده است. خوان برنات، سرخیو ریکو و ناتان بیتومازالا نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند و در قرنطینه هستند.

لیونل مسی در ۶ بازی اخیر پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه و همچنین شکست آن‌ها مقابل منچسترسیتی و پیروزی مقابل کلوب بروژ در گروه A لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است.

این بازیکن ۳۴ ساله به همراه برنات، ریکو و بیتومازالا، دیدار روز دوشنبه با ونس در جام حذفی فرانسه را از دست خواهند داد؛ اما در انتظار تست منفی، ممکن است برای دیدار یکشنبه آینده خود با لیون در دسترس باشند.

از روز دوشنبه، افرادی که در فرانسه کاملاً واکسینه شده‌اند و آزمایش آن‌ها مثبت است، صرف نظر از نوع ویروس کرونایی که به آن آلوده شده‌اند، فقط باید هفت روز قرنطینه شوند، اما اگر آنتی ژن یا آزمایش PCR منفی داشته باشند، می‌توانند پس از پنج روز محل قرنطینه را ترک کنند.

اما ساعاتی پیش باشگاه منچستریونایتد هم به‌صورت رسمی اعلام کرد که تست کرونای ستاره ۳۶ ساله و پرتغالی این تیم یعنی کریستیانو رونالدو مثبت شده است و به این ترتیب این بازیکن در مسابقه دوشنبه شب مقابل ولورهمپتون غایب خواهد بود.

این دومین بار است که رونالدو به ویروس کرونا مبتلا می‌شود.

برچسب ها: لیونل مسی کریستیانو رونالدو
ارسال نظر
آخرین اخبار