۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۷۲۴۷۰
کریستیانو رونالدو می‌خواهد منچستریونایتد را ترک کند اما هیچ یک از تیم‌های مطرح اروپایی فوق ستاره پرتغالی را نمی‌خواهند.
کد خبر: ۱۸۵۵۴

دردسر رونالدو برای ترک منچستریونایتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تاریخ دوباره دارد تکرار می‌شود، کریستیانو رونالدو می‌خواهد اولدترافورد را ترک کند، بنابراین برنامه نقل و انتقالات تابستانی باشگاه منچستریونایتد را کاملاً به هم می‌زند.

سال گذشته در این زمان، رونالدو رسانه‌ها را به خاطر گزارش درست مبنی بر اینکه مصمم به ترک تورین است، مورد انتقاد قرار داد. با این حال، تنها چهار روز قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، او به منچستریونایتد پیوست. شیاطین سرخ اکنون باید از همان «اثر رونالدو» بترسد. آماده‌سازی پیش فصل آنها حداقل خوب پیش می‌رود، هرچند هنوز هیچ‌کس مطمئن نیست که این به دلیل در دسترس نبودن رونالدو است یا موضوع دیگری دارد. نه حتی سرمربی جدید اریک تن هاگ؛ از یک طرف، مربی هلندی اصرار دارد که رونالدو می‌تواند نمایش فوق‌العاده‌ای را که می‌خواهد در اولدترافورد اجرا کند، از سوی دیگر او استدلال کرده است که یک مربی باید با بازیکنانش سازگار شود. آنچه به طور قطع مشخص شده این است که رونالدو در منچستریونایتد یک آشفتگی نابهنگام ایجاد کرده است.

کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد گفته است که فکر نمی‌کند آنها در فصل آینده برای قهرمانی رقابت کنند. تن هاگ انتظار نداشت که مجبور شود تابستان امسال به دنبال یک مهاجم جدید برود. او فکر می کرد که جست‌وجو می‌تواند تا ژانویه به تعویق بیفتد. درخواست انتقال رونالدو همه چیز را تغییر داده است، اما چیزی جز ناآرامی و عدم اطمینان بیشتر ایجاد نکرده است. دیدن پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی برای منچستریونایتد به اندازه کافی بد بود، اما پس از آن آنها با خرید داروین نونز توسط لیورپول شکست خوردند، به این معنی که در حال حاضر کمبود جدی گزینه‌های تهاجمی در بازار وجود دارد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که رونالدو به حرکتی که می‌خواهد برسد.

در واقع، تفاوت بزرگ بین وضعیت مخمصه فعلی منچستریونایتد و شرایطی که یوونتوس در فصل گذشته پیدا کرد، این است که هیچ خریدار آشکاری برای این بازیکن ۳۷ ساله وجود ندارد. رونالدو ممکن است به خاطر حس زمان‌بندی‌اش مشهور باشد، اما به نظر می‌رسد که او و مدیر برنامه‌اش این تماس را به شدت اشتباه گرفته‌اند. واضح است که نماد فوتبال پرتغال به رسیدن به آنچه می‌خواهد عادت کرده و چیزی که او اولویت قرار داده بازی برای یک مدعی لیگ قهرمانان اروپا است. یونایتد در فصل آینده در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت و به محض اینکه مشخص شد که حضور در چهار تیم برتر فراتر از آنهاست، مدیر برنامه رونالدو واقعاً نیاز دارد یک باشگاه جدید برای مشتری شماره یک خود آماده کند.

در حال حاضر، کمتر از دو هفته مانده به شروع فصل، هیچ یک از تیم‌های نخبه اروپا در موقعیتی نیستند که به رونالدو راهی برای خروج از اولدترافورد ارائه دهند. ۹ تیم برتر فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانند برنده ۵ توپ طلا را خریداری کنند یا حتی بدتر از آن، او را نمی‌خواهند. اتلتیکو مادرید، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، چلسی، رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول و بایرن مونیخ مهاجمان مدنظر خود را جذب کرده‌اند و نیازی به جذب رونالدو ندارند. بنابراین فوق ستاره پرتغالی مشتری مهمی ندارد تا بتواند به جدایی از منچستریونایتد امیدوار بماند.

برچسب ها: کریستیانو رونالدو منچسترسیتی منچستر یونایتد اریک تن هاگ
ارسال نظر
آخرین اخبار