۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۳۴۴۵۲۷
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا-گروه H؛
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه H با انجام دو دیدار پیگیری شد.
کد خبر: ۴۱۵۱

چلسی در دقایق پایانی صدرنشینی را از دست داد / تساوی خانگی زنیت در شب گلزنی آزمون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه H با انجام دو دیدار پیگیری شد و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا در رقابت با یوونتوس برای صدرنشینی، بازنده شود و در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه 3 بر 2 از میزبان خود زنیت در روسیه جلو بود، در دقیقه 94 رویای صدرشینی را از دست داد تا به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در این دیدار تیمو ورنر در دقیقه 2 روی پاس آندرس کریستنسن از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون ملی پوش فوتبال کشورمان را در اختیار دارد، موفق شد توسط کلاودینیو در دقیقه 38 روی پاس سانتوس و سردار آزمون در دقیقه 42 روی پاس مالکوم (بازیکن برزیلی پیشین بارسلونا) به گل برسد تا در آستانه یک پیروزی روحیه‌بخش و امیدوارکننده مقابل مدافع عنوان قهرمانی دست یابد.

اما این پایان کار نبود و روملو لوکاو در دقیقه 62 روی پاس تیمو ورنر بازی را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی این مسابقه دوباره تیمو ورنر بازیکن و مهاجم آلمانی چلسی در دقیقه 85 روی پاس کریستین پولیسیچ دوباره آبی‌های لندن را پیش انداخت.

یاران سردار آزمون دوباره دست به کار شدند و امیدوارانه تا پایان این مسابقه جنگیدند تا بالاخره موفق شدند در دقیقه 94 توسط اروخین گلزنی کنند تا علاوه بر کسب نتیجه تساوی مقابل مدافع عنوان قهرمانی، صدرنشینی را هم از شاگردان توماس توخل بگیرند.

چلسی با این تساوی 13 امتیازی شد تا صدرنشینی را از دست دادهو به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود و زنیت به امتیاز 5 رسید تا راهی لیگ اروپا شود.

دیدار دیگر تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در ورزشگاه خانگی خود آلیانز با نتیجه یک بر صفر مالمو سوئد را با شکست بدرقه کند. برای بانوی پیر در این مسابقه مویزه کین در دقیقه 18 روی پاس فدریکو برناردسکی گلزنی کرد.

یوونتوس هم با این پیروزی 15 امتیازی شد و بالاتر از چلسی 13 امتیازی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. مالمو هم با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی این گروه باقی ماند و حذف شد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا چلسی یوونتوس
ارسال نظر
آخرین اخبار