۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۶۲۸۳
غلبه تازه‌واردها بر پادشاه اروپا
در شبی که دیدارهای حساسی در لیگ قهرمانان برگزار شد، کمتر کسی انتظار داشت توجهات بیش از همه به سوی تیم کوچک شِریف مولداوی جلب شود.
کد خبر: ۹۷

به گزارش خطوط به نقل از ورزش سه، در شب اول دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان سه دیدار مهم برگزار شد؛ منچسترسیتی میهمان پاری سن ژرمن بود، لیورپول به مصاف پورتو رفته بود و میلان در سن سیرو از اتلتیکو مادرید پذیرایی می کرد اما نمایش‌های همه آنها تحت تاثیر پیروزی تاریخی شریف مولداوی مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو قرار گرفت.

شریف که برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان حضور پیدا می‌کند، متعلق به منطقه جدایی طلب "ترانسنیستریا"ست که به روسیه تمایل دارد. این باشگاه که در اواخر دهه 1990 تاسیس شده، در رقابت های لیگ مولداوی بی رقیب است و در تاریخ 24 ساله‌اش، 19 بار فاتح لیگ این کشور شده است. ضمن اینکه آنها 10 بار جام حذفی و 7 بار هم سوپرکاپ را از آن خود کرده اند. اما همه چیز به اینجا ختم نمی‌شود چرا که آنها موفق شدند در اولین دیدار خود در تاریخ لیگ قهرمانان برابر شاختار دونتسک نیز به پیروزی برسند و حالا با شش امتیاز از دو بازی در گروهی که نام تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید و اینتر نیز در آن به چشم می‌خورد در صدر جدول قرار بگیرند. 

 

 

 
برچسب ها: رئال مادرید شریف لیگ قهرمانان اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار