۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲
تعداد بازدید: ۳۴۴۱۵۳
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا-گروه E با انجام دو دیدار به‌صورت همزمان به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۵۶

معجزه‌ای در کار نبود؛ باواریایی‌ها شاگردان ژاوی را به لیگ اروپا فرستادند / صعود بنفیکا به مرحله حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا-گروه E با انجام دو دیدار به‌صورت همزمان به پایان رسید و تیم فوتبال بارسلونا پس از ۱۷ سال حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، موفق به ادامه رکورد خود نشد و وداع تلخی با این رقابت‌ها داشت.

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ که رکورد صد درصد پیروزی را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به همراه لیورپول و آژاکس در اختیار داشت، رکورد خود را تداوم بخشید و با نتیجه ۳ بر صفر در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آره‌نا میهمان خود بارسلونای اسپانیا را شکست داد تا با ۱۸ امتیاز مقتدرانه صدرنشین این گروه شود و بارسلونا را به لیگ اروپا بفرستد.

در این دیدار که در شرایط آب و هوایی برفی برگزار شد، شاگردان ناگلزمن موفق شدند در نیمه نخست با گل توماس مولر در دقیقه ۳۴ روی پاس روبرت لواندوفسکی و شوت زیبای لروی سانه در دقیقه ۴۳ روی پاس کینگزلی کومان با نتیجه ۲ بر صفر از شاگردان ژاوی هرناندز پیش افتادند. در نیمه دوم هم موسیالا در دقیقه ۶۲ روی پاس آلفونسو دیویس گل سوم را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند تا رؤیاپردازی هواراران بارسلونا برای عبور از جهنم آلیانز آره‌نا به پایان برسد.

در دیدار دیگر تیم فوتبال بنفیکا موفق شد در خانه با نتیجه ۲ بر صفر دینامو کیف اوکراین را شکست دهد تا ۸ امتیازی شده و جای بارسلونا را در رده دوم بگیرد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

رومن یارمچوک در دقیقه ۱۶ روی پاس ژوآئو ماریو و گیلبرتو در دقیقه ۲۳ برای بنفیکا در این مسابقه گلزنی کردند.

بنفیکا با این پیروزی ۸ امتیازی و دینامو کیف در امتیاز ۱ و قعر جدول باقی ماند. شاگردان ژاوی هم به لیگ اروپا رفتند تا پس از سال‌ها در یک لیگ سطح پایین‌تر به رقابت بپردازند.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا بایرن مونیخ
ارسال نظر
آخرین اخبار