۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۳۶۶۲
تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی در شهرآورد معروف آلمان با عنوان درکلاسیکر مقابل بروسیا دورتموند، برای دهمین بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۵

دهمین قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ با غلبه بر دورتموند در درکلاسیکر/ گلزنی سردار برای لورکوزن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی در شهرآورد معروف آلمان با عنوان درکلاسیکر مقابل بروسیا دورتموند، برای دهمین بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شد.

هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال بوندس لیگا آلمان شب گذشته با انجام ۶ دیدار پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا موفق شد در شهرآورد درکلاسیکر با نتیجه ۳ بر یک بر بروسیا دورتموند غلبه کرده و برای دهمین بار پیاپی قهرمان بوندس لیگا شود.

در این دیدار گنابری در دقیقه ۱۵، لواندوفسکی ۳۴ و موسیالا ۸۳ برای بایرن گلزنی کردند و تک گل زنبور‌ها را امره جان در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال کشورمان را در اختیار دارد موفق شد در گریتر فورت با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی برسد.

در این دیدار سردار آزمون بالاخره گلزنی‌های خود را برای تیم جدیدش شروع کرد و موفق شد در دقیقه ۱۸ گل دوم تیمش را وارد دروازه میزبان کند.

در سایر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

کلن ۳ - آرمنیا بیلفلد ۱

فرانکفورت ۲ – هوفنهایم ۲

فرایبورگ ۳ - مونشن گلادباخ ۳

لایپزیش ۱ - یونیون برلین ۲

برچسب ها: بایرن مونیخ بروسیا دورتموند بوندس لیگا سردار آزمون بایر لورکوزن
ارسال نظر
آخرین اخبار