۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۷۴۷۶
هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با انجام دو دیدار خاتمه یافت.
کد خبر: ۳۸۳۵

توقف خانگی اشتوتگارت و گلباران خانگی مونشن گلادباخ توسط فرایبورگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با انجام دو دیدار خاتمه یافت و تیم فوتبال مونشن گلادباخ در ورزشگاه خانگی خود توسط فرایبورگ گلباران شد و با نتیجه ۶ بر صفر تن به شکست داد.

در این دیدار ماکسیمیلیان اگستین در دقیقه ۲ روی پاس چاد؛ خود چاد در دقیقه روی پاس کریس گانتر، فیلیپ لینهارت در دقیقه ۱۳، هافلر در دقیقه ۱۹ روی پاس وینچنزو گریفو، هولر در دقیقه ۲۴ روی پاس هافلر و شولتربک در دقیقه ۳۷ گل‌های فرایبورگ را در این مسابقه به ثمر رساندند.

فرایبورگ با این پیروزی پرگل ۲۵ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای آلمان صعود کرد و مونشن گلادباخ در امتیاز ۱۸ باقی ماند و به رده سیزدهم سقوط کرد.

در دیدار دیگر تیم فوتبال اشتوتگارت در ورزشگاه خانگی خود مرسدس بنز آره‌نا مقابل هرتابرلین تن به تساوی ۲ بر ۲ داد.

عمر مارموش در دقیقه ۱۵ روی پاس والدمار آنتون و فورستر در دقیقه ۱۹ روی پاس القدیویی برای میزبان گلزنی کردند و هر دو گل هرتابرلین توسط استفان یووتیچ در دقیقه ۴۰ روی پاس توروناریگا و دقیقه ۷۶ روی پاس بلفودیل وارد دروازه اشتوتگارت شد.

اشتوتگارت با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای آلمان صعود کرد و هرتابرلین ۱۵ امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.

برچسب ها: بوندس لیگا
ارسال نظر
آخرین اخبار