۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۰۷۲۸
هفته سیزدهم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان شب گذشته با انجام دو دیدار پایان یافت.
کد خبر: ۳۲۴۰

لایپزیش 1 – بایر لورکوزن 3 / پیروزی در ردبول آره‌نا و صعود به رده سوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته سیزدهم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان شب گذشته با انجام دو دیدار پایان یافت و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال لایپزیش در ورزشگاه خانگی خود ردبول آره‌نا میزبان بایر لورکوزن بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود لورکورن خاتمه یافت.

آندره سیلوا در دقیقه 62 برای میزبان گلزنی کرد و گل‌های تیم فوتبال بایر لورکوزن توسط ویرتز در دقیقه 21 روی پاس پالاسیوس، دیابی در دقیقه 34 روی پاس جاناتان تاه و فریمپونگ در دقیقه 64 روی پاس دیابی به ثمر رسید.

بایر لورکوزن با این پیروزی 24 امتیازی شد و با توجه به شکست شب قبل فرایبورگ به رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای آلمان صعود کرد. لایپزیش هم با این شکست در امتیاز 18 و رده هشتم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه خانگی خود موفق شد میهمان خود یونیون برلین را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. جبرئیل ساو در دقیقه 22 و اندیکا در دقیقه 95 روی پاس فیلیپ کاستیچ برای میزبان گلزنی کردند و تنها گل یونیون برلین توسط مکس کروزه در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

آینتراخت فرانکفورت با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کرد و یونیون برلین در امتیاز 20 و مکان ششم باقی ماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار