۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۸۱۵۰۶۸
هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد.
کد خبر: ۳۷۱۹

برد 7 گله بایر لورکوزن مقابل قعرنشین و تثبیت جایگاه سوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود بای آره‌نا میزبان گریتر فورت قعرنشین بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه پرگل 7 بر یک گلباران کرد.

در این دیدار پاتریک شیک برای بایر لورکوزن پوکر کرد (ردن چهار گل در یک مسابقه) و موفق شد در دقایق 49 روی پاس آدلی، 69 روی پاس دیابی، 75 و 77 برای میزبان گلزنی کند، دیگر گل‌های بایر لورکوزن هم توسط آدلی در دقیقه 12 روی پاس دیابی، تاپسوبا در دقیقه 17 روی پاس ویرتز و هینکاپیه در دقیقه 45 روی پاس پاتریک شیک به ثمر رسید و تنها گل گریتر فورت توسط دادزیاک در دقیقه 33 به ثمر رسید.

بایر لورکوزن با این پیروزی پرگل 27 امتیازی شد وجایگاه سومی خود را تثبیت کرد و گریتر فورت هم با 1 امتیاز در قعر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگای آلمان باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم هوفنهایم با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود آینتراخت فرانکفورت را با شکست مواجه کرد.

ژایکا در دقیقه 24 روی پاس دابور، روتر در دقیقه 30 و ساماسکو در دقیقه 60 برای میزبان گلزنی کردند و گل‌های آینتراخت فرانکفورت توسط رافائل بورره در دقیقه 15 روی پاس لیندستروم و پسینسیا در دقیقه 72 روی پاس فیلیپ کاستیچ به ثمر رسیدند.

هوفنهایم با این پیروزی 23 امتیازی شد و جایگاه چهارمی خود را از یونیون برلین پس گرفت و آینتراخت فرانکفورت در امتیاز 18 و رده سیزدهم باقی ماند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

ماینتس 3 – وولفسبورگ 0   

آرمینیا بیله‌فلد 1 - کلن 1

آگزبورگ 2 - بوخوم 3

برچسب ها: بوندس لیگا
ارسال نظر
آخرین اخبار