۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۸۵۸۹
هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با انجام یک دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۳۷۲۲

دورتموند 2 – بایرن مونیخ 3 / باواریایی‌ها فاتح درکلاسیکر با دبل لواندوفسکی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای آلمان با انجام یک دیدار دیگر پیگیری شد و حساس‌ترین و مهم‌ترین مسابقه فوتبال آلمان معروف به درکلاسیکر بین دو تیم بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به میزبانی زنبورها (لقب تیم فوتبال دورتموند) با نتیجه 3 بر 2 به سود اف‌سی هالیوود (لقب تیم فوتبال بایرن مونیخ) و با دبل روبرت لوندوفسکی مهاجم پیشین زنبورها و کنونی بایرن و برترین مهاجم سال 2021 جهان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا جولیان برانت در دقیقه 5 روی پاس بلینگهام پیش افتاد اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه 9 روی پاس توماس مولر بازی را به تساوی کشاند. در ادامه کینگزلی کومان در دقیقه 44 باواریایی‌ها را 2 بر یک پیش انداخت تا شاگردان یولیان ناگلزمان با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم این بار نوبت ارلینگ هالند مهاجم نروژی بروسیا دورتموند بود که گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند. هالند گل خود را در دقیقه 48 روی پاس بلینگهام به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و دوباره لواندوفسکی برترین مهاجم سال 2021 جهان بود که تفاوت‌ها را رقم زد و موفق شد در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی بایرن مونیخ را دوباره پیش بیاندازد و این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان ناگلزمان خاتمه یافت.

بایرن مونیخ با این پیروزی ارزشمند که نبرد صدرنشینان جدول رده‌بندی بوندس لیگا هم محسوب می‌شد، 34 امتیازی شد واختلاف خود را با بروسیا دورتموند در صدر جدول به 4 امتیاز افزایش داد. دورتموند هم با 30 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

برچسب ها: بوندس لیگا بایرن مونیخ دورتموند
ارسال نظر
آخرین اخبار