۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۷۹۱۳
هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال بوندس لیگا آلمان شب گذشته با انجام چهار دیدار کلید خورد.
کد خبر: ۴۶۵۱

اشتوتگارت ۰ – بایرن مونیخ ۵ / درخشش خیره‌کننده گنابری در مرسدس بنز آره‌نا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال بوندس لیگا آلمان شب گذشته با انجام چهار دیدار کلید خورد و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان خود اشتوتگارت را در ورزشگاه خانگی این تیم مرسدس بنز آره‌نا گلباران کرد و با نتیجه خیره‌کننده ۵ بر صفر به پیروزی رسید.

در این دیدار سرژ گنابری بازیکن آلمانی باواریایی‌ها درخششی فوق العاده داشت و موفق شد روی هر پنج گل بایرن مونیخ تأثیر گذار باشد و ۳ گل و ۲ پاس گل به نام خود به ثبت رساند.

شاگردان یولیان ناگلزمن در این مسابقه طوفان گلزنی خود را از دقیقه ۴۰ آغاز کردند و نیمه دوم این طوفان، گرد و خاکی عظیم در مرسدس بنز آره‌نا برپا کرد.

سرژ گنابری در این مسابقه در دقایق ۴۰ روی پاس لروی سانه، ۵۳ روی پاس روبرت لواندوفسکی و ۷۴ برای تیمش گلزنی کرد و دو گل دیگر باواریایی‌ها را روبرت لواندوفسکی در دقایق ۶۹ و ۷۲ روی پاس‌های سرژ گنابری وارد دروازه میزبان کرد.

بایرن مونیخ با این پیروزی ارزشمند ۴۰ امتیازی شد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید و اشتوتگارت هم در امتیاز ۱۷ و رده پانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی بوندس لیگا باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال وولفسبورگ در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کلن شد. ان مچا در دقیقه ۹ روی پاس باکو و ووت وگورست در دقیقه ۵۱ روی پاس لوکباکیو برای میزبان گلزنی کردند و گل‌های کلن توسط آنتونی مودسته در دقیقه ۳۴، اوث در دقیقه ۷۳ روی پاس شیندلر و آنتونی مودسته در دقیقه ۸۹ روی پاس شیندلر به گل رسیدند.

کلن با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد و وولفسبورگ هم در امتیاز ۲۰ و رده دوازدهم باقی ماند.
در سایر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

آرمنیا بیلفلد ۲ – بوخوم ۰
ماینتس ۴ – هرتابرلین ۰

برچسب ها: بوندس لیگا بایرن مونیخ
ارسال نظر
آخرین اخبار