۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۳۸۷۲
سرمربی بارسلونا پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: آن‌ها در این بازی ما را تسلیم خودشان کردند. باید از خودمان بیشتر بخواهیم؛ ما به شکلی که شایسته لیگ قهرمانان است بازی نکردیم
کد خبر: ۴۲۱۹

قهرمانی لیگ اروپا را می‌خواهیم / در سطح لیگ قهرمانان بازی نکردیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آره‌نا و حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۷ سال در خصوص بازی مقابل باواریایی‌ها اظهار کرد: ما همیشه می‌خواهیم بر رقیب تسلط داشته باشیم؛ اما آن‌ها در این بازی ما را تسلیم خودشان کردند و موضوع برعکس شد. باید از خودمان بیشتر بخواهیم؛ ما به شکلی که شایسته لیگ قهرمانان است بازی نکردیم، اما این واقعیت کنونی ماست و باید با وضعیتی که داریم، مواجه شویم.

سرمربی بارسلونا در خصوص وضعبت تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا بیان کرد: امروز مرحله جدیدی آغاز می‌شود و من عصبانی هستم. این واقعیت ماست و این من را عصبانی می‌کند؛ باید با آن مواجه شویم و هیچ حرف دیگری باقی نمی‌ماند. امروز مرحله جدیدی آغاز می‌شود. ما از صفر شروع می‌کنیم؛ هدف ما لیگ قهرمانان است نه لیگ اروپا؛ باید سخت کار کنیم؛ کلمه شکست را دوست ندارم و برای پیروزی تا جایی که می‌توانستیم تلاش کردیم.

ژاوی عنوان کرد: می‌خواستیم در لیگ قهرمانان بمانیم و برای قهرمانی در آن تلاش کنیم؛ اما در سطح بایرن نبودیم. باید با این قضیه مواجه شویم و تیم را بازسازی کنیم؛ زیرا مسابقات دیگری هم وجود دارد؛ باید مطالبه‌گر باشیم و چیز‌های بیشتری بخواهیم.

سرمربی آبی‌واناری‌ها خاطرنشان کرد: لیگ اروپا واقعیت اکنون ماست و باید برنده‌اش شویم. هدف بارسلونا پیروزی در هر بازی است.

اسطوره خط میانی سال‌های نه چندان دور کاتالان‌ها توضیح داد: این یک واقعیت بسیار سخت است و قبلاً به‌عنوان بازیکن این وضعیت را تجربه کرده‌ام. مجبور نیستیم خودمان را وفق بدهیم؛ بلکه باید سرکش باشیم، باید شروع به رساندن بارسلونا به جایی که شایسته‌اش است کنیم که آن لیگ اروپا نیست. امیدوار بودم بهتر کار کنیم؛ به وضوع بایرن مونیخ اکنون تیم خیلی بهتری از ماست؛ اما کار می‌کنیم تا چنین چیزی تکرار نشود.

ژاوی در مورد آینده بارسا با توجه به وضعیت بحرانی کنونی گفت: امیدوار بودم که به روش دیگری رقابت کنیم. این شکست و حذف از لیگ قهرمانان یک ضربه برای من به عنوان مربی است؛ آن‌ها بهتر بودند؛ برای بازگرداندن بارسلونا تلاش خواهیم کرد؛ اما واضح است که باید همه چیز تغییر کند.

برچسب ها: بارسلونا ژاوی بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار