۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۳
تعداد بازدید: ۶۸۶۹۸
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف دوباریمش این بار در پامپلونا در نشست خبری حاضر شد و در خصوص تیم بحران زده بارسا صحبت کرد.
کد خبر: ۴۴۶۴

مشکل بزرگ ما عدم کنترل توپ در دقایق پایانی است / داشتن جوانان ۱۷ تا ۱۹ ساله نکته مثبت و در عین حال منفی بارساست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ژاوی هزناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی ۲ بر ۲ این تیم مقابل اوساسونا آن هم در حالی که تا دقایق پایانی شاگردانش با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بودند، در نشست خبری حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی آبی و اناری‌ها اظهار کرد: این یک تساوی بدون اثر برای ما بود، خوب بازی کردیم، وقتی بازی ۲ بر یک به سود ما شد، باید توپ را حفظ می‌کردیم؛ اما در حفظ توپ ناتوان بودیم؛ خیلی تحت فشار بودیم و نتوانستیم بازی را آرام کنیم. متأسفانه شرایط بدی که امروز در تیم وجود دارد، هنوز هم ادامه دارد.

پیروزی را در چنگ‌مان داشتیم، اما از دست‌مان فرار کرد

وی خاطرنشان کرد: روی بارسلونا تمرکز می‌کنم؛ ما کمک جوانان را داریم و می‌دانیم که در لحظات دشوار به کمک تیم می‌آیند. پیروزی را در چنگ‌مان داشتیم، اما از دست‌مان فرار کرد.

هدف ما در وهله اول قرار گرفتن بین چهار تیم نخست جدول است

ژاوی در خصوص شرایط جدول رده بندی هم توضیح داد: هدف امروز این است که بین چهار تیم نخست جدول باشیم و سعی کنیم به مرور وارد نبرد برای قهرمانی لالیگا شویم، این کار دشواری است؛ اما چراکه نه؟ باید به این باور ادامه دهیم.

سرمربی بلوگرانا بیان کرد: هنوز چیز‌های زیادی برای بهبود در این تیم وجود دارد، ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم و در شرایط سختی قرار داریم و باید از بازی بعدی تغییر کنیم.

در خط دفاعی قوی نیستیم، این مایه شرمساری است

وی تأکید کرد: مشکل بزرگ بارسلونا در حال حاضر عدم کنترل توپ در دقایق پایانی است، این یک مشکل بسیار بزرگ است، بارسلونا نمی‌تواند و نباید اینطور باشیم، باید در زمین مقابل بازی می‌کردیم و صبور می‌بودیم. در دقایق پایانی نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. این یک مشکل جدی است که بارسا دارد؛ باید با مهار توپ از دروازه خود دفاع کنیم، زیرا در خط دفاعی قوی نیستیم، این مایه شرمساری است.

سرمربی آبی و اناری‌ها یاداور شد: اوساسونا موفق شد از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کند.

عبدالصمد یک بازیکن فوق‌العاده، یک معجزه و یک شگفتی برای ماست

وی در مورد عبدالصمد ازازولی وینگر ۱۹ ساله مراکشی بارسلونا که با نام عبده مشهور است هم عنوان کرد: عبدالصمد یک بازیکن فوق‌العاده، یک معجزه و یک شگفتی برای ماست؛ همانطور که قبلاً گفتم جوانان درخشان‌ترین بازیکنان هستند. ما با داشتن بازیکنان جوان خوش شانس هستیم، زیرا آن‌ها هستند که تیم را به جلو می‌برند. نیکو و گاوی هم عالی هستند. جوانان در حال حاضر از تیم حمایت می‌کنند و تفاوت را ایجاد می‌کنند.

ژاوی بیان کرد: هنوز چیز‌های زیادی برای بهبود وجود دارد، ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم و در شرایط سختی قرار داریم و باید از بازی بعدی تغییر کنیم. نکته مثبت و در عین حال منفی این است که کسانی که تفاوت ایجاد می‌کنند ۱۷، ۱۸، ۱۹ سال دارند. این برای آینده خوب است، اما آن‌ها خیلی جوان هستند و نمی‌توانید به‌طور منظم آن‌ها را با استاندارد‌های بالا بخواهید؛ چراکه شدیداً به پیروزی نیاز داریم.

به گزارش خطوط، بارسلونا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا یکی از بدترین دوران تاریخ خود را از لحاظ نتیجه‌گیری سپری می‌کند، آبی و اناری‌ها در ۱۶ بازی تنها ۶ برد به دست آورده‌اند و ۶ تساوی و ۴ باخت هم در کارنامه خود دارند و تنها یک برد خارج از خانه در ۷ بازی خارج از خانه خود کسب کرده‌اند.

کسب ۲۴ امتیاز از ۱۶ بازی نخست، ضعیف‌ترین شروع بارسلونا در یک فصل لالیگایی از فصل ۰۴-۲۰۰۳ تاکنون بوده است. در آن فصل بارسلونا از ۱۶ بازی ابتدایی خود ۲۳ امتیاز به دست آورد، اما در کمال شگفتی در پایان فصل نایب قهرمان لالیگا شد!

همچنین بارسا در کنار پنج تیم دیگر با تنها سه کلین‌شیت، ضعیف‌ترین تیم این فصل لالیگا بوده است.

برچسب ها: ژاوی بارسلونا
ارسال نظر
آخرین اخبار