۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۴۸۷۷۴۰
هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۸۷۸

پیروزی دشوار بارسلونا در نوکمپ/ زیردریایی زرد آنوئتا را فتح کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و تیم فوتبال بارسلونا به سختی از سد میهمان خود الچه گذشت.

در یک دیدار تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ با نتیجه ۳ بر ۲ و به سختی از سد الچه گذشت.

در این دیدار ابتدا بارسلونا با گل‌های جوتگالا در دقیقه ۱۶ روی پاس عثمان دمبله و گاوی در دقیقه ۱۹ روی پاس کلمنت لنگله از میهمان خود ۲ بر صفر پیش افتاد، اما در نیمه دوم تته مورنته در دقیقه ۶۲ روی پاس بویه و میلا در دقیقه ۶۳ روی پاس تته مورنته بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که می‌رفت تا یک دیدار دیگر آبی و اناری‌ها با تساوی و از دست دادن امتیاز به اتمام برسد، نیکو در دقیقه ۸۵ روی پاس گاوی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا ژاوی هرناندز پس از هفته‌ها دوباره رنگ برد را ببیند و بتواند ۳ امتیاز خانگی را کسب کند.

بارسلونا با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا صعود کرد و الچه در امتیاز ۱۵ و رده شانزدهم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال رئال سوسیداد در ورزشگاه خانگی خود آنوئتا با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ویارئال شد.

زیردریایی زرد در این مسابقه توسط جرارد مورنو در دقایق ۳۸ روی پاس دانیل پاره‌خو و ۶۹ روی پاس آلبرتو مورنو و چوکوز در دقیقه ۹۶ روی پاس جرارد مورنو به گل رسید و تنها گل میزبان را الکساندر ایساک در دقیقه ۳۲ روی پاس لی نورمند به ثمر رساند.

ویارئال با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی صعود کرد و رئال سوسیداد در امتیاز ۲۹ و رده ششم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال رایووایه‌کانو با نتیجه ۲ بر صفر بر آلاوز غلبه کرد.

رایو وایه‌کانو با این برد ۳۰ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و آلاوز در امتیاز ۱۵ و رده هفدهم باقی ماند.

برچسب ها: لالیگا بارسلونا ویارئال
ارسال نظر