۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۷۵۷۷
هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۴۴۵۱

حال بارسا هنوز هم خوب نیست / آبی‌واناری‌ها دوباره امتیاز ازدست دادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد و تیم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود السادار مقابل بارسلونای ژاوی قرار گرفت و موفق شد میهمان نامدار خود را با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف کند.

در این دیدار داوید گارسیا در دقیقه ۱۴ روی پاس منکایولا و آویلا در دقیقه ۸۶ با شوتی از راه دور و بسیار زیبا برای میزبان گلزنی کردند و گل‌های آبی و اناری‌ها توسط نیکو گونزالز در دقیقه ۱۲ روی پاس گاوی و ازالزولی در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید.

بارسلونا با این تساوی و بازی امروز نشان داد که هنوز با روز‌های اوج خود فاصله بسیار زیادی دارد و از نظر روحی و روانی هنوز جای کار بسیار زیادی دارد به‌طوری که آبی‌و اناری‌ها دو بار از حریف خود پیش افتادند، اما با رفتن در لاک دفاعی نتوانستند نتیجه را به سود خود نگه دارند و درنهایت نتوانستند ۳ امتیاز مسابقه را از آن خود کنند.

بارسلونا با این مساوی ۲۴ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی لالیگا اسپانیا باقی ماند و اوساسونا به امتیاز ۲۲ رسید و در رده دهم جدول باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال ویارئال در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد رایو وایه کانو گذشت.

آیسا مندی در دقیقه ۳۲ و جرارد مورنو در دقیقه ۳۶ از روی نقطه پنالتی برای زیردریایی زرد در این دیدار گلزنی کردند.

ویارئال با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده بندی صعود کرد و رایو وایه کانو در امتیاز ۲۷ و رده ششم باقی ماند.

برچسب ها: لالیگا
ارسال نظر
آخرین اخبار