۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
تعداد بازدید: ۴۰۹۹۴۳
مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در نیون سوئیس برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۶

بارسلونا حریف ناپولی شد / تقابل یاران طارمی با لاتزیو و یاران آزمون با بتیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ اروپا در شهر نیون سوئیس برگزار شد و تیم فوتبال بارسلونا حریف ناپولی شد.

از جذابیت‌های امسال لیگ اروپا می‌توان به حضور غیرمنتظره بارسلونا در این رقابت‌ها و همچنین حضور بروسیا دورتموند با ارلینگ هالند، زنیت روسیه با سردار آزمون و ناپولی و لاتزیو از ایتالیا اشاره کرد.

مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برای نخستین بار است که در رقابت‌های این فصل در تقویم این مسابقات گنجانده شده است.

در رقابت‌های این فصل لیگ اروپا هشت تیم نخست از هشت گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و هشت تیم دوم صعود مستقیمی ندارند و باید در یک مرحله اضافی به نام مرحله پلی‌آف به مصاف تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بروند و برده دو دیدار رفت و برگشت وارد مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا خواهند شد و به جمع هشت تیم نخست مرحله گروهی لیگ اروپا اضافه می‌شوند.

در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ اروپا دیدار رفت را در خانه حریف و دیدار برگشت را در خانه خود برگزار خواهند کرد و میزبان هستند؛ بنابراین قرعه‌کشی بین هشت تیم دوم مرحله گروهی لیگ اروپا یعنی لاتزیو ایتالیا، براگا پرتغال، رئال بتیس اسپانیا، دینامو زاگرب کرواسی، گلاسکو رنجرز اسکاتلند، رئال سوسیداد اسپانیا، ناپولی ایتالیا و المپیاکو یونان که در سید یک قرار می‌گیرند و در بازی رفت میهمان و در بازی برگشت میزبان هستند و هشت تیم سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یعنی آتالانتا ایتالیا، بارسلونا اسپانیا، بروسیا دورتموند آلمان، لایپزیش آلمان، پورتو پرتغال، سویا اسپانیا، شریف تیراسپول مولداوی و زنیت سن پترزبورگ روسیه که در سید دو قرار می‌گیرند، انجام شد.

در این مسابقات تیم‌های یک کشور در این مرحله به یکدیگر برخورد نخواهند کرد. مسابقات دور رفت ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) و بازی‌های دور برگشت یک هفته بعد برنامه‌ریزی شده است.

با برگزاری قرعه‌کشی این مراسم، رقابت‌ها به شکل زیر برگزار خواهد شد:

سویا-دینامو زاگرب
آتالانتا-المپیاکو
لایپزیش-رئال سوسیداد
بارسلونا-ناپولی
زنیت-رئال بتیس
دورتموند-رنجرز
شریف-براگا
پورتو-لاتزیو

برچسب ها: لیگ اروپا بارسلونا
ارسال نظر
آخرین اخبار