۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۳۹۳۸
شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های اول تا چهارم به پایان رسید.
کد خبر: ۴۲۳۵

صعود لیون، موناکو، اسپارتاک و فرانکفورت به یک هشتم نهایی/ رنجرز، سوسیداد، ناپولی و المپیاکو به پلی‌آف رفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های اول تا چهارم به پایان رسید وتیم‌های فوتبال المپیک لیون، موناکو، اسپارتاک مسکو و آینتراخت فرانکفورت به یک هشتم نهایی صعود کردند و گلاسکو رنجرز، رئال سوسیداد، ناپولی و المپیاکو راهی مرحله پلی‌آف شدند.

در گروه A این رقابت‌ها تیم فوتبال اسپارتا پراگ با نتیجه ۲ بر صفر از سد بروندبی دانمارک گذشت و لیون مقابل میهمان خود گلاسکو رنجرز به تساوی یک بر یک رضایت داد.

پس از اتمام دیدار‌های شب گذشته، المپیک لیون با ۱۶ امتیاز صدرنشین شد و به یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد و گلاسکو رنجرز با ۸ امتیاز دوم شد و به پلی‌آف رفت تا با یکی از تیم‌های سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیدار کند.

در گروه B لیگ اروپا هم رئال سوسیداد موفق شد میهمان خود پی‌اس‌وی آیندهوون هلند را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و اشتروم گراتس مقابل میهمان خود موناکو تن به تساوی یک بر یک داد.

با پایان رقابت‌های این گروه تیم فوتبال موناکو با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد و مستقیماً به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد و رئال سوسیداد با ۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و راهی پلی‌آف شد.

در گروه C لیگ اروپا لژیا با یک گل مقابل میهمان خود اسپارتاک شکست خورد و تیم فوتبال ناپولی با نتیجه ۳ بر ۲ بر لستر سیتی غلبه کرد.

در این گروه و پس از پایان رقابت‌ها تیم فوتبال اسپارتاک با ۱۰ امتیاز صدرنشین شد و به طور مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و تیم فوتبال ناپولی هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و به پلی‌آف رقابت‌ها پای گذاشت تا با یک تیم سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دیدار کند.

تفاضل گل ناپولی از اسپارتاک مسکو بهتر بود، اما به دلیل اینکه در دو دیدار رفت و برگشت دو تیم اسپارتاک نتیجه بهتری کسب کرده بود، بالاتر از ناپلی‌ها صدرنشین گروه شد.

در گروه D این رقابت‌ها آنتورپ با نتیجه یک بر صفر میهمان خود المپیاکو را شکست داد و فنرباغچه با نتیجه تساوی یک بر یک مفابل میهمان خود آینتراخت فرانکفورت متوقف شد.

با پایان رقابت‌های مرحله گروهی تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت با ۱۲ امتیاز صدرنشین شد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد و المپیاکو با ۹ امتیاز دوم شد و به مرحله پلی‌آف رفت.

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های پلی‌آف لیگ اروپا که بین هشت تیم دوم گروهی لیگ اروپا و هشت تیم سوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود، روز دوشنبه سیزدهم دسامبر ۲۰۲۱ رأس ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد.

در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ اروپا دیدار رفت را در خانه حریف و دیدار برگشت را در خانه خود برگزار خواهند کرد و میزبان هستند.

هشت تیم پیروز مرحله پلی‌آف لیگ اروپا به جمع هشت تیم نخست مرحله گروهی می‌پیوندند تا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا رقابت کنند.

برچسب ها: لیگ اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار