۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۷۶۱۳
شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار در گروه D این رقابت‌ها پیگیری شد.
کد خبر: ۲۹۲۹

صعود کهکشانی‌ها و نراتزوری به مرحله حذفی / شریف به لیگ اروپا رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های A تا D این رقابت‌ها به پایان رسید و رئال مادرید و اینتر میلان صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند، بروسیا دورتموند از صعود بازماند و امیدهای آث‌میلان برای صعود از گروه مرگ زنده شد.

گروه D:

اینتر 2 – شاختار 0

شریف تیراسپول 0 – رئال مادرید 3

در گروه D این رقابت‌ها تیم فوتبال اینترمیلان در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا موفق شد میهمان خود شاختار دونتسک اوکراین را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. هر دو گل نراتزوری را ادین ژکو مهاجم بوسنیایی این تیم در دقایق 62 و 67 وارد دروازه شاختار کرد.

در دیدار دیگر هم کهکشانی‌های مادرید موفق شدند انتقام شکست دیدار رفت مقابل شریف تیراسپول در سانتیاگو برنابئو را بگیرند و با 3 گل میزبان خود را شکست دهند.

داوید آلابا در دقیقه 30، تونی کروس 47 و کریم بنزما در دقیقه 56 روی پاس مندی برای کهکشانی‌ها در این مسابقه گلزنی کردند.

در رقابت‌های این گروه رئال مادرید با 12 امتیاز صدرنشین است، اینتر با 10 امتیاز دوم است و هر دو تیم صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.

شریف تیراسپول هم با 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و به لیگ اروپا صعود کرده است و شاختار هم 1 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و حذف شده است.

در هفته پایانی در دیداری حساس برای تعیین تکلیف صدرنشین این گروه، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان اینتر است. کهکشانی‌ها با یک تساوی هم به‌عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد می‌شوند و اینتر برای صدرنشینی در این گروه فقط و فقط نیاز به پیروزی دارد. در هفته پایانی دیدار دو تیم شاختار و شریف تیراسپول به میزبانی اوکراینی‌ها تشریفاتی است و تأثیری در تغییر رده‌بندی تیم‌ها در جدول ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار