۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۵۰۶۳
شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار در گروه A این رقابت‌ها پیگیری شد.
کد خبر: ۲۹۲۶

گواردیولا برنده دوئل نابغه‌ها / رقابت لایپزیش و کلوب بروژ برای کسب سهمیه لیگ اروپا به هفته پایانی کشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با انجام هشت دیدار از گروه‌های A تا D این رقابت‌ها به پایان رسید و رئال مادرید و اینترمیلان صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند، بروسیا دورتموند از صعود بازماند و امیدهای آث‌میلان برای صعود از گروه مرگ زنده شد.

گروه A:

منچسترسیتی 2 – پاری‌سن‌ژرمن 1

کلوب بروژ 0 – لایپزیش 5

از گروه A این رقابت‌ها، دو باشگاه ثروتمند و متمول سال‌های اخیر فوتبال جهان یعنی منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه اتحاد در شهر منچستر به مصاف هم رفتند.

این دیدار به‌نوعی دوئل نابغه‌های دنیای فوتبال در کسوت بازیکن و سرمربی هم محسوب می‌شد، جایی که لیونل مسی نابغه حال حاضر فوتبال به مصاف تیم تحت هدایت پپ گواردیولا نابغه دنیای مربی‌گری می‌رفت. درنهایت گواردیولا برنده دوئل نابغه‌ها شد و همشهری‌ها موفق شدند در خانه با نتیجه 2 بر یک بر پاری‌سن‌ژرمن غلبه کنند.

گل نخست این مسابقه را کیلیان ام‌باپه ستاره جوان و فرانسوی پاریسی‌ها در دقیقه 50 وارد دروازه سیتی کرد اما این پایان کار نبود و فشار شاگردان گواردیولا بالاخره در دقیقه 63 نتیجه داد و رحیم استرلینگ موفق شد روی پاس گل گابریل ژسوس بازی را به تساوی بکشاند.

همشهری‌ها که در این دیدار کاملاً در نبرد تاکتیکی مقابل حریف برتری محسوس داشتند، در دقیقه 77 توسط گابریل ژسوس روی پاس برناردو سیلوا به گل دوم رسیدند تا سیتی انتقام شکست بازی رفت را از پاریسی‌ها بگیرد.

در دیدار دیگر این گروه کلوب بروژ در خانه با نتیجه پرگل 5 بر 0 مغلوب لایپزیش شد.

با پایان دیدارهای دیشب، منچسترسیتی با 12 امتیاز صدرنشینی خود را در این گروه تثبیت کرد تا بازی هفته پایانی برای این تیم جنبه تشریفاتی داشته باشد. پاری‌سن‌ژرمن هم با 8 امتیاز جایگاه دومی خود را تثبیت کرد تا تکلیف دو تیم صعودکننده این گروه به مرحله حذفی مشخص شود.

در هفته پایانی کلوب بروژ و لایپزیش برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش خواهند کرد، لایپزیش در خانه پذیرای منچسترسیتی است و کلوب بروژ در پارک دِ پرنس پاریس به مصاف پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار