۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۵۲۹۹۸
تیم فوتبال لستر سیتی با هفت بازیکن غایب به دلیل ابتلا به کرونا دیدار پایانی مرحله گروهی خود در لیگ اروپا را انجام داد و در نهایت حذف شد.
کد خبر: ۴۲۳۶

کرونا موجب حذف روباه‌ها از لیگ اروپا شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال لستر سیتی با هفت بازیکن غایب به دلیل ابتلا به کرونا پا به دیدار پایانی مرحله گروهی خود در لیگ اروپا گذاشت و در نهایت حذف شد.

روبا‌ه‌ها در گروه C این رقابت‌ها پیش از برگزاری مسابقات شب پایانی مرحله گروهی با ۸ امتیاز صدرنشین گروه بودند و شانس زیادی برای صعود مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا یا حداقل پلی‌آف این رقابت‌ها داشتند، اما اتفاقی غیرمنتظره موجب حذف روباه‌ها (لقب تیم فوتبال لستر سیتی) شد.

دو روز پیش از این مسابقه با اعلام برندان راجرز سرمربی روباه‌ها، هفت بازیکن لسترسیتی به دلیل وجود شبهاتی در خصوص ابتلا به کرونا برای نبرد حساس با ناپولی به ایتالیا مسافرت نکردند.

راجرز اعلام کرده بود: تعدادی از اعضای باشگاه تست کرونای مثبت داشتند و برخی دیگر از اعضا حال مساعدی نداشتند. به همین دلیل برای احتیاط و احترام گذاشتن به قوانین ایتالیا، ترجیح دادیم با احتیاط رفتار کنیم و این هفت عضو به همراه ما مسافرت نکرده‌اند.

اما غیبت هفت بازیکن تأثیر خود را گذاشت و در نهایت موجب حذف روباه‌ها از رقابت‌های لیگ اروپا شد.

شاگردان براندان راجرز در شب پایانی میهمان تیم فوتبال ناپولی بودند و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب این دیدار شدند و در دیدار همزمان هم اسپارتاک مسکو با نتیجه یک بر صفر میزبان خود لژیا را با شکست داد تا این دو تیم با ۳ امتیاز دیدار پایانی ۱۰ امتیازی شوند و اسپارتاک به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و ناپولی هم به عنوان تیم دوم به پلی‌آف برود و شاگردان براندان راجرز با ۸ امتیاز در گروه خود سوم شده و حذف شوند.

برچسب ها: لستر سیتی لیگ اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار