۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۲۱۲۱۵۶
اشتباهی عجیب و تاریخی در نیون که منجر به باطل شدن قرعه‌کشی شد؛
یوفا اعلام کرد به دلیل خطا‌های رخ داده در قرعه‌کشی امروز ظهر لیگ قهرمانان اروپا، مرحله یک‌هشتم نهایی دوباره قرعه‌کشی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۰

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا دوباره تکرار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که ظهر امروز در نیون سوئیس برگزار شد، اشتباهی بزرگ رخ داد که درنهایت با بیانیه یوفا این قرعه کشی باطل اعلام شد و قرار شد که دوباره این قرعه کشی برگزار شود.

در ابتدای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا عنوان شد که ویارئال به مصاف منچستریونایتد می‌رود، این در حالی بود که این دو تیم انگلیسی و اسپانیایی در یک گروه قرار داشتند؛ مسئولان برگزاری مراسم به محض اینکه متوجه اشتباه خود شدند، قرعه‌کشی ویارئال را دوباره انجام دادند که این بار قرعه ویارئال به منچستر سیتی خورد.

اما این اشتباه در ادامه منجر به اشتباه وحشتناک و بزرگ‌تری هم شد، جایی که نام منچستر یونایتد دوباره در قرعه قرار نگرفت و زمانی که قرار بود نام حریف اتلتیکو مادرید اسپانیا مشخص شود، نام منچستر یونایتد به عنوان حریف احتمالی اصلاً در قرعه وجود نداشت و بنابراین انکان تقابل این دو تیم با این اشتباه بزرگ وجود نداشت.

در نهایت قرعه اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ خورد و در ادامه منچستر یونایتد حریف پاری سن ژرمن شد.

در حقیقت مسئولان با این تصور که قرعه منچستر یونایتد قبلاض مشخص شده است (ویارئال)، نام این تیم را در قرعه‌کشی اتلتیکو مادرید قرار نداده بودند؛ بنابراین رسانه‌های اروپایی با توجه به اتفاقات رخ داده احتمال برگزاری مجدد قرعه‌کشی را مطرح کردند و از شکایت و اعتراض تیم‌های اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن و ... خبر دادند.

باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا هم رسماً اعلام کرد که به دنبال راه حلی برای این اشتباه بزرگ و تاریخی در مراسم قرعه‌کشی است تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.

اما در نهایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) رسماً اعلام کرد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوباره تکرار خواهد شد.

در بیانیه‌ای که یوفا در خصوص این اتفاق منتشر کرده، عنوان شده است: به‌دنبال یک مشکل فنی در نرم‌افزاری که به مسئولان اعلام می‌کند کدام تیم‌ها واجد شرایط بازی با یکدیگر هستند، در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشتباه بزرگی رخ داد. در نتیجه قرعه‌کشی باطل اعلام شد و دوباره انجام خواهد شد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی
ارسال نظر
آخرین اخبار