۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
تعداد بازدید: ۵۴۶۳۵۲
در جریان دیدار یکشنبه شب بین دو تیم فوتبال سلتاویگو و والنسیا یاگو آسپاس کارت زرد عمدی از داور دریافت کرد.
کد خبر: ۴۲۲۷

دریافت کارت زرد عمدی توسط آسپاس/ مهاجم سلتاویگو جریمه می‌شود؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در جریان دیدار یکشنبه شب بین دو تیم فوتبال سلتاویگو و والنسیا در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، یاگو آسپاس موفق به زدن گل نخست تیمش سلتاویگو شد.

آسپاس، اما در هنگام شادی پس از گل متوجه شد که به دلیل مصدومیت قادر به ادامه بازی نیست، به همین دلیل در حرکتی متزورانه پیراهن ورزشی خود را درآورد تا داور مسابقه به دلیل این حرکت به وی کارت زرد نشان دهد.

آسپاس با دریافت این کارت، پنج کارته شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد و در حقیقت با انجام این حرکت کاری کرد که دوران مصدومیتش با دوران محرومیتش یکی شود.

پیش از این سرخیو راموس در سال ۲۰۱۹ و در جریان رقابت‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدار مقابل آژاکس آمستردام، عمداً کارت زرد گرفت تا با فکر اینکه دیدار برگشت اهمیت چندانی ندارد، بتواند با خیال راحت وارد مرحله یک چهارم نهایی شود.

سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی‌ها در آن زمان پس از پیش افتادن تیمش از آژاکس در دقایق پایانی، اقدام به انجام خطایی غیرضروری در میانه میدان کرد که برای وی یک کارت زرد به همراه داشت. با دریافت این کارت، راموس دو اخطاره شد و بازی برگشت تیمش مقابل آژاکس در سانتیاگو برنابئو را از دست داد.

پس از این اخطار زمزمه‌هایی مبنی‌بر عمدی بودن دریافت این کارت زرد به خاطر محرومیت کاپیتان رئال مادرید از دیدار برگشت و پاک شدن کارنامه انضباطی خود برای دور یک‌چهارم نهایی به گوش رسید و خود راموس هم این گمانه‌زنی‌ها را تأیید کرد.

اما در نهایت با حکم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درخصوص این پرونده، راموس به دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

حال مشخص نیست که فدراسیون فوتبال اسپانیا برای این اقدام آسپاس برای او جریمه‌ای در نظر خواهد گرفت یا خیر.

برچسب ها: سلتاویگو
ارسال نظر
آخرین اخبار