۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۸۵۸۴
پس از پایان رقابت‌ها مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اکنون انگلیس ۴ نماینده بین ۱۶ تیم حاضر در مرحله حذفی دارد.
کد خبر: ۴۲۵۹

نمایندگان انگلیس فراتر از انتظار/ آیا فینال امسال هم تمام‌انگلیسی می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پس از پایان رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند که بر این اساس تیم‌های فوتبال، منچستر سیتی، لیورپول، آژاکس آمستردام، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، لیل و یوونتوس به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ لیسبون، اینتر میلان، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شدند.

همچنین تیم‌های فوتبال لایپزیش، پورتو، بروسیا دورتموند، شریف تیراسپول، بارسلونا، آتالانتا، سویا و زنیت هم در گروه‌های هشت گانه در مکان سوم قرار گرفتند و راهی پلی‌آف لیگ اروپا شدند.

در بین تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهار تیم از انگلیس، ۳ تیم از اسپانیا، ۲ تیم از فرانسه و ایتالیا و پرتغال و یک تیم از آلمان و هلند و اتریش حضور دارند که انگلیس با چهار نماینده بیشترین نماینده را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

چلسی، منچستر سیتی، منچستر یونایتد و لیورپول نمایندگان انگلیس، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و ویارئال نمایندگان اسپانیا، پاری سن ژرمن و لیل دو نماینده فرانسه، اینتر و یوونتوس دو نماینده ایتالیا، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون دو نماینده پرتغال، بایرن مونیخ نماینده آلمان، آژاکس آمستردام نماینده هلند و سالزبورگ نماینده اتریش هستند.

نمایندگان انگلیس فراتر از انتظار/ آیا فینال امسال هم تمام‌انگلیسی می‌شود؟

در درقابت‌های امسال تیم‌های انگلیسی فراتر از انتظار ظاهر شدند و چند سالی است که نمایندگان فوتبال انگلیس بین چهار تیم پایانی این رقابت‌ها قرار دارند و در درقابت‌های فصل گذشته هم شاهد فینال تمام انگلیسی بودیم، باید دید آیا با حضور ۲۵ درصد تیم‌های حاضر در این مرحله از انگلیس، آیا باز هم شاهد فینال تمام انگلیسی خواهیم بود یا خیر.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار