۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۶۴۱۳
نشریه انگلیسی مدعی شد که ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای منچستر یونایتد اصرار دارد همین زمستان به جمع آبی‌واناری‌ها ملحق شود.
کد خبر: ۳۶۰۰

اصرار ادینسون کاوانی برای پیوستن به بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نشریه انگلیسی تایمز مدعی شد که ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای منچستر یونایتد اصرار دارد همین زمستان به جمع آبی‌واناری‌های بارسلونا ملحق شود.

از طرفی تیم فوتبال بارسلونا در این فصل و پس از خروج لیونل مسی و پیوستنش به پاری‌سن‌ژرمن و تا حدی خروج آنتوان گریزمان و همچنین مصدومیت مهاجمانش آنسو فاتو، سرخیو آگوئرو (که ممکن است برای همیشه مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال حرفه‌ای شود)، مارتین برایتویت، عثمان دمبله و لوک دی یونگ و ... به شدت با مشگل گلزنی مواجه شده و نبود یک تمام‌کننده تمام‌عیار مانند مسی در این تیم به شدت احساس می‌شود.

به‌طوری که آبی‌واناری‌ها در 15 دیدار این فصل لالیگا تنها 23 گل به ثمر رسانده‌اند و در لیگ قهرمانان اروپا هم با انجام پنج مسابقه تنها موفق به ثبت دو گل شده‌اند.

بنابراین سران بارسا و به‌ویژه ژاوی هرناندز سرمربی جوان این تیم به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده در فصل نقل و انتقالات زمستانی هستند و با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و بدهی‌های سنگینی که به دلیل پاندمی کرونا و ضعف مدیران قبلی گریبانگیر این تیم شده است، به‌دنبال بازیکنی خواهند رفت که هزینه کمتری بابت انتقال وی متقبل شوند.

اکنون نشریه انگلیسی تایمز مدعی شده است که خودِ ادینسون کاوانی خواهان پیوستن به بارسلونا است و این موضوع را به سران شیاطین سرخ اطلاع داده است.

به دلیل اتمام قرارداد کاوانی در پایان فصل و بازیکن آزاد شدن کاوانی در تابستان، ممکن است سران منچستر یونایتد برای اینکه این بازیکن را رایگان از دست ندهند، با قیمت پایین‌تری حاضر به فروش این بازیکن در زمستان شوند؛ چراکه خود شیاطین سرخ هم تمایل چندانی به تمدید قرارداد کاوانی با وجود مهاجمانی مانند کریستیانو رونالدو و مارکوس راشفورد ندارند.

برچسب ها: بارسلونا منچستر یونایتد
ارسال نظر
آخرین اخبار