۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶
تعداد بازدید: ۱۹۴۰۳۱
هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام یک دیدار حساس و کلاسیک دیگر به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۹۹

منچستر یونایتد 3 – آرسنال 2 / شیاطین سرخ فاتح نبرد سنتی با توپچی‌ها با هنرنمایی رونالدو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام یک دیدار حساس و کلاسیک دیگر به پایان رسید و تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد موفق شد رقیب سنتی خود آرسنال را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

شیاطین سرخ که اخیراً را رالف رانگنیک برای هدایت تیم فوتبال خود به توافق رسیده بودند، برای آخرین بار مایکل کریک سرمربی موقت خود را روی نیمکت می‌دیدند و رانگنیک به همراه دیوید بکهام اسطوره این باشگاه از روی سکوها تماشاگر این دیدار کلاسیک بودند.

ابتدا در اتفاقی عجیب و در حالی که داوید دخیا دروازه‌بان منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت توس بازیکن خودی، روی خط دروازه بر زمین افتاده بود، توپچی‌های لندن توسط امیل اسمیت رو در دقیقه 13 و روی پاس محمد الننی به گل رسیدند.

در ادامه و در اواخر نیمه نخست این دیدار برونو فرناندز در دقیقه 44 روی پاس فرد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ همان‌طور که تیری آنری اسطوره فرانسوی توپچی‌های لندن پیش‌بینی کرده بود که می‌تواند برگ برنده منچستر یونایتد در این دیدار سنتی باشد، به پیش‌بینی آنری جامه عمل پوشاند و موفق شد در دقیقه 52 روی پاس مارکوس رشفورد شیاطین سرخ را 2 بر یک پیش بیاندازد؛ اما سه دقیقه بعد و در دقیقه 55 مارتین اودگارد روی پاس مارتینلی دوباره بازی را به تساوی کشاند.

اما رونالدو بالاخره به وظیفه خود عمل کرد و در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش و گل دوم خود را وارد دروازه آرسنال کرد تا این دیدار جذاب با نتیجه 3 بر 2 به سود شیاطین سرخ به پایان برسد.

منچستر یونایتد با این پیروزی 21 امتیازی شد و جایگاه هفتمی خود را پس گرفت و توپچی‌های لندن با این شکست در امتیاز 23 و رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس باقی ماندند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال چلسی با 33 امتیاز صدرنشین است و منچستر سیتی با 32 و لیورپول با 31 امتیاز دوم و سوم هستند. وستهام تیم چهارم جدول 24 امتیازی است و هفت امتیاز با لیورپول رده سومی فاصله دارد.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس لیگ جزیره منچستر یونایتد آرسنال
ارسال نظر
آخرین اخبار