۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۹۳۶۰
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۳۸۲۸

آغاز امیدوارکننده شیاطین سرخ با رانگنیک / زنبق‌های سفید با کونته روی نوار پیروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و تیم‌های فوتبال منچشتر یونایتد و تاتنهام مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد در نخستین روز هدایت رالف رانگنیک روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ، موفق شد با گل زیبای فرد در دقیقه ۷۸ روی پاس گرین‌وود به پیروزی روحیه‌بخشی مقابل میهمان خود کریستال پالاس دست یابد.

منچستر یونایتد با این دیدار نمایشی سراسر هجومی از خود نشان داد تا هواداران را به یاد روز‌های خوش با سر آلکس فرگوسن بیاندازد. هواداران این تیم امیدوارند رانگنیک بتوان شور و حال و روحیه هجومی را به این تیم بازگرداند.

شیاطین سرخ با این پیروزی ۲۴ امتیازی شدند و با یک پله صعود موقتاً به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کردند و کریستال پالاس هم با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

در دیدار دیگر زنبق‌های سفید (لقب تیم فوتبال تاتنهام) در ادامه روند رو به رشد خود در هفته‌های اخیر موفق شدند با نتیجه پرگل ۳ بر صفر میهمان خود نوریچ سیتی را شکست دهند.

در این دیدار شااگردان آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی این تیم موفق شدند در دقیقه ۱۰ توسط لوکاس مورا روی پاس سون هیونگ مین، داوینسون سانچز در دقیقه ۶۷ و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۷ روی پاس بن دیویس به گل برسند.

تاتنهام در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی را در لیگ برتر کسب کرده و به مرور نشان می‌دهد که آنتونیو کونته موفق شده تفکرات خود را در این تیم پیاده کند.

جوجه خروس‌ها با این پیروزی ۲۵ امتیازی شدند و جایگاه پنجمی خود را حفظ کردند و نوریچ سیتی در امتیاز ۱۰ و قعر جدول رده‌بندی ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

فرار لیدزیونایتد از شکست خانگی مقابل یاران قدوس

در دیدار دیگر لیدز یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اِلاند راود مقابل میهمان خود برنتفورد با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.

تیلر رابرت در دقیقه ۲۷ روی پاس رافینیا و پاتریک بامفورد در دقیقه ۹۵ روی پاس لوک آیلینگ برای میزبان در این دیدار گلزنی کردند تا در این مسابقه خانگی از شکست بگریزند.

باپتیسته در دقیقه ۵۴ و کائوس در دقیقه ۶۱ روی پاس امبئومو هم برای برنتفورد در این مسابقه گلزنی کردند.

سامان قدوس ملی‌پوش فوتبال کشورمان که در تیم برنتفورد بازی می‌کند در این دیدار از روی نیممکت ذخیره‌ها تماشاگر مسابقه هم تیمی‌های خود بود و فرصت حضور در بازی را نیافت.

لیدز یونایتد با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه چهاردهم ایستاد و برنتفورد ۱۷ امتیازی شد و در مکان یازدهم قرار گرفت.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد تاتنهام
ارسال نظر
آخرین اخبار