۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۶
تعداد بازدید: ۵۵۲۳۴۱
هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام دو دیدار پیگیری شد و یک دیدار نیز لغو شد.
کد خبر: ۴۶۵۰

منچستر سیتی ۷ – لیدز یونابتد ۰ / جشنواره گل سیتیزن‌ها مقابل شاگردان بیلسا در اتحاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام دو دیدار پیگیری شد و یک دیدار نیز لغو شد.

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه خانگی خود اتحاد جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با نتیجه عجیب ۷ بر صفر شارگدان مارچلو بیلسا را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان پپ گواردیولا در این مسابقه توسط فیل فودن در دقیقه ۸، جک گریلیش در دقیقه ۱۳ روی پاس ریاض محرز، کوین دی بروینه در دقایق ۳۲ روی پاس رودری و ۶۲ روی پاس ایلکای گوندوگان، ریاض محرز در دقیقه ۴۹ روی پاس ایلکای گوندوگان، جان استونز در دقیقه ۷۴ و ناتان آکه در دقیقه ۷۸ روی پاس فیل فودن گلزنی کردند.

سیتیزن‌ها با این پیروزی ۴۱ امتیازی شدند و صدرنسینی خود را تثبیت کردند و لیدز یونایتد هم در امتیاز ۱۶ و رده شانزدهم باقی ماند.

در دیدار دیگر هم تیم فوتبال نوریچ سیتی مقابل میهمان خود استون ویلا با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

گل‌های استون ویلا را در این مسابقه جیکوب رمزی در دقیقه ۳۴ روی پاس واتکینز و واتکینز در دقیقه ۸۷ روی پاس چوک وومکا به ثمر رساندند.

استون ویلا با این پیروزی خارج از خانه ۲۲ امتیازی شد و موقتاً به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد و نوریچ سیتی در امتیاز ۱۰ و قعر جدول باقی ماند.

همچنین قرار بود شب گذشته برنتفورد از منچستر یونایتد پذیرایی کند که این مسابقه به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و کادر فنی و کارکنان شیاطین سرخ لغو شد.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی منچستر یونایتد
ارسال نظر
آخرین اخبار