۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹
تعداد بازدید: ۳۶۵۲۵۲
پس لغو دیدارهای تاتنهام-برایتون و تاتنهام-رن؛
دیدار دو تیم منچستریونایتد و برنتفورد به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا در اردوی شیاطین سرخ لغو شد.
کد خبر: ۴۶۴۸

دیدار منچستر یونایتد با برنتفورد به دلیل شیوع دوباره کرونا لغو شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ویروس کرونا دویاره به جان فوتبالی‌ها فاتاد و این بار گریبان بازیکنان و کادر فنی و کارکنان منچستر یونایتد را گرفت تا پس از لستر سیتی و تاتنهام و نوریچ سیتی، شیاطین سرخ هم با این مشکل دست و پنجه نرم کنند.

مثبت اعلام شدن تست کرونا چند بازیکن و کادر فنی منچستر یونایتد همچنین موجب تعطیلی تمرینات این تیم در زمین تمرینی‌شان شد و از همان موقع مذاکرات باشگاه با اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر فوتبال جزیره برای لغو مسابقه این تیم با برنتفورد آغاز شد.

در بیانیه‌ای که باشگاه منچستر یونایتد دوشنبه شب منتشر کرد آمده است: منچستریونایتد تأیید می‌کند که دیدار در لیگ برتر مقابل برنتفورد که قرار بود روز سه‌شنبه ۱۴ دسامبر برگزار شود به تعویق افتاده و تاریخ برگزاری آن به‌زودی اعلام خواهد شد. پس از مثبت‌شدن تست پی‌سی‌آر تعدادی از اعضا و بازیکنان تیم اول، نیاز به نظارت بر شیوع این ویروس احساس شد. تصمیمی بر تعطیی تمام اقدامات تیم اول در مجموعه تمرینی باشگاه به مدت ۲۴ ساعت اتخاذ شد تا به کاهش شیوع بیشتر کمک شود و افرادی که تست آن‌ها مثبت شده بود با تکیه بر پروتکل‌های لیگ برتری به قرنطینه فرستاده شدند.

در ادامه بیانیه شیاطین سرخ عنوان شده است: با توجه به لغو شدن تمرینات و پراکندگی اعضای تیم و با توجه به اینکه سلامت بازیکنان و اعضای باشگاه در اولویت قرار دارد، منچستر یونایتد درخواست تغییر تاریخ این بازی را ارائه کرد. اعضای هیأت رییسه لیگ برتر نیز تصمیم گرفتند با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی با تعویق این مسابقه موافقت کنند. منچستر یونایتد از ناراحتی ایجاد شده برای برنتفورد و هواداران هر دو تیم متأسف است.

با لغود دیدار منچستر یونایتد با برنتفورد، پس از دیدار تاتنهام با برایتون و همچنین مسابقه تاتنهام با رن فرانسه سومین دیداری است که به دلیل شیوع دوباره کرونا در تیم‌های انگلیسی لغو می‌شود.

برچسب ها: منچستر یونایتد
ارسال نظر
آخرین اخبار