۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۴
تعداد بازدید: ۴۹۸۴۸
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا-گروه F؛
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه F یک دیدار برگزار شد و یک دیدار به تعویق افتاد.
کد خبر: ۴۱۵۷

منچستر یونایتد ۱ – یانگ بویز ۱ / توقف خانگی شیاطین سرخ در اولدترافورد و حذف سوئیسی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه F یک دیدار برگزار شد و یک دیدار به تعویق افتاد.

دیدار تیم‌های فوتبال آتالانتا با ویارئال که قرار بود به میزبانی آتالانتا در ایتالیا برگزار شود، به دلیل بارش برف شدید لغو شد و به روز بعد (امروز پنجشنبه) موکول شد.

در دیدار دیگر این گروه تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد میزبان یانگ بویز سوئد بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

گرین وود در دقیقه ۹ روی پاس لوک شاو برای شیاطین سرخ در این مسابقه گلزنی کرد و گل یانگ بویز هم توسط ریدر در دقیقه ۴۳ وارد دروازه شاگردان رالف رانگنیک شد.

منچستر یونایتد با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و یانگ بویز با ۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفت و حذف شد.

تکلیف تیم دوم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین تیم سوم جدول که راهی لیگ اروپا خواهد شد، با نتیجه دیدار تیم‌های آتالانتا و ویارئال مشخص خواهد شد. ویارئال اکنون با ۷ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و آتالانتا با ۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

زیردریایی‌های زرد تنها با یک تساوی هم می‌توانند به عنوان تیم دوم همراه با منچستر یونایتد راهی مرحله حذفی چمپیونزلیگ شوند، اما نباید از امتیاز میزبانی آتالانتا و خط حمله بسیار خوب این تیم به سادگی گذشت و آن را نادیده گرفت.

به طور قطع شاگردان گاسپرینی فقط به پیروزی در این دیدار معوقه فکر می‌کنند. به هرحال با پایان رقابت‌ها در شب پایانی مرحله گروهی، تکلیف ۱۵ تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شده و تیم شانزدهم امشب از بین دو تیم آتالانتا و ویارئال مشخص خواهد شد.

برچسب ها: لیگ قهرمانان اروپا منچستر یونایتد
ارسال نظر
آخرین اخبار