۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
تعداد بازدید: ۵۳۰۶۱۱
شنبه عجیب لیگ برتر فوتبال جزیره با ۶ پنالتی؛
بازی‌های روز شنبه هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس به شکلی عجیب با ۶ پنالتی سپری شد.
کد خبر: ۴۳۷۲

۳ امتیاز شیرین سیتی، چلسی، لیورپول و منچستر به لطف پنالتی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بازی‌های روز شنبه هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس به شکلی عجیب با ۶ پنالتی سپری شد و نکته جالب اینکه چهار تیم مدعی و صدرنشین منچستر سیتی، چلسی، لیورپول و منچستر یونایتد به لطف پنالتی گرفته شده برای تیم‌شان ۳ امتیاز بازی را کسب کردند تا پنالتی‌ها فقط ۱۲ امتیاز برای این چهار تیم به ارمغان آورند.

منچستر سیتی در دیدار خانگی خود با پنالتی رحیم استرلینگ در دقیقه ۶۶ سه امتیاز را کسب کرد تا صدرنشین باقی بماند.

چلسی تیم دوم جدول هم صاحب دو پنالتی شد که پتالتی دوم سه امتیاز دیدار را برای آبی‌های لندن به ارمغان آورد، این پنالتی توسط جورجینیو در دقیقه ۹۴ به گل تبدیل شد تا شاگردان توماس توخل هم به لطف پنالتی دقایق تلف‌شده سه امتیاز خانگی را کسب کند.

لیورپول هم در ورزشگاه خانگی خود آنفیلد با تک گل محمد صلاح در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی، با پیروزی خفیف یک بر صفر سه امتیاز خانگی را از آن خود کرد تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

اما در دیدار آخر، منچستر یونایتد هم به تقلید از رقبای اصلی خود برای قهرمانی، توسط کریستیانو رونالدو در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی سه امتیاز خارج از خانه را کسب کرد تا جایگاه پنجمی خود را به لطف این پنالتی حفظ کند.

در تاریخ لیگ برتر انگلیس تنها یک روز آن هم پنجم فوریه ۲۰۱۱ بود که با ۷ پنالتی در یک روز، تعداد بیشتری پنالتی نسبت به روز شنبه داشته باشد.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس چلسی منچستر سیتی منچستر یونایتد لیورپول
ارسال نظر
آخرین اخبار