۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۰۹۴۰
هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۳۷۱۸

پیروزی دقایق پایانی قرمزهای آنفیلد در خانه گرگ‌ها / نخستین برد کلاغ‌ها در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال لیورپول در خانه ولورهمپتون با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه مولینوکس برگزار می‌شد، دیووک اوریگی در دقیقه 94 روی پاس گل محمد صلاح تنها گل قرمزهای آنفیلد را به ثمر رساند.

شاگردان یورگن کلوپ با این 34 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد و ولورهمپتون در امتیاز 21 و رده هشتم جدول باقی ماند.

در دو دیدار دیگر نیوکاسل در ورزشگاه خانگی خود سنت جیمز پارک موفق شد با نتیجه یک بر صفر برنلی را شکست دهد تا به نخستین برد خود در رقابت‌های این فصل دست یابد.

تک گل کلاغ‌ها (لقب تیم فوتبال نیوکاسل) در این دیدار را کالوم ویلسون در دقیقه 41 وارد دروازه برنلی کرد.

نیوکاسل با این پرد شیرین و روحیه‌بخش 10 امتیازی شدند تا موقتاً از قعر جدول جدا شده و به رده نوزدهم صعود کنند و برنلی هم در امتیاز 10 و رده هجدهم جدول رده‌بندی 20 تیمی لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

در دیدار دیگر ساوتهمپتون در ورزشگاه خانگی خود سنت ماریز به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل میهمان خود برایتون دست نیافت.

ساوتهمپتون با این تساوی 16 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد و برایتون هم با تک امتیاز این دیدار 20 امتیازی شد و جایگاه نهمی خود را تثبیت کرد.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس
ارسال نظر
آخرین اخبار