۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۵۷۱۲۹۴
هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام پنج دیدار در روزهای چهارنشبه و پنجشنبه پیگیری شد و دو دیدار به تعویق افتاد.
کد خبر: ۴۷۷۵

پیروزی خانگی لیورپول مقابل کلاغ‌ها با طعم تاریخ‌سازی/ توقف چلسی و پیروزی توپچی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام پنج دیدار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیگیری شد و دو دیدار به تعویق افتاد.

در حسا‌ترین مسابقه چهارشنبه تیم فوتبال آرسنال با نتیجه 2 بر صفر بر وستهام غلبه کرد.

توپچی‌های لندن با این پیروزی 29 امتیازی شدند و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کردند و وستهام در امتیاز 28 و رده پنجم باقی ماند.

همچنین برایتون در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب ولورهمپتون شد و کریستال پالاس مقابل میهمان خود ساوتهمپتون با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

دیدار برنلی و واتفورد در روز چهارشنبه و لستر سیتی مقابل تاتنهام در روز پنجشنبه به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاد.

در حساس‌ترین مسابقه شب گذشته تیم فوتبال لیورپول موفق شد در ورزشگاه خانگی خود آنفیلد با نتیجه 3 بر یک نیوکاسل را شکست دهد.

دیه‌گو ژوتا در دقیقه 21، محمد صلاح در دقیقه 25 و الکساندر آرنولد در دقیقه 87  روی پاس روبرتو فیرمینیو برای لیورپول در این مسابقه گلزنی کردند و تنها گل نیوکاسل را جانجو شلوی در دقیقه 7 وارد دروازه قرمزهای آنفیلد کرد.

لیورپول با این پیروزی به نخستین تیم تاریخ رقابت‌های فوتبال انگلیس تبدیل شد که به 2000 پیروزی در سطح نخست این رقابت‌ها دست می‌یابد.

لیپورپول با این پیروزی 40 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی ماندگار شد و نیوکاسل با این شکست، نهمین باخت این فصل خود را تجربه کرد تا با 10 امتیاز در رده نوزدهم باقی بماند.

در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی خود استمفوردبریج با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل اورتون متوقف شد. گل چلسی توسط میسون مونت در دقیقه 70 روی پاس جیمز به ثمر رسید و گل اورتون را برنت‌ویت در دقیقه 74 روی پاس گوردون به ثمر رساند.

چلسی با این تساوی 37 امتیازی شد و فاصله‌اش با منچستر سیتی صدرنشین به 4 امتیاز افزایش یافت و اورتون 19 امتیازی شد و در رده چهاردهم باقی ماند.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس لیورپول چلسی آرسنال
ارسال نظر
آخرین اخبار