۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸۸۰۹
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام یک دیدار دیگر به پایان رسید.
کد خبر: ۴۰۱۲

اورتون ۲ – آرسنال ۱ / خروج موقت تافی‌ها از بحران با غلبه بر توپچی‌های لندن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام یک دیدار دیگر به پایان رسید و تیم فوتبال اورتون که با رافا بنیتز سرمربی اسپانیایی خود در این فصل نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده است، در ورزشگاه خانگی خود گودیسون پارک موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد آرسنال بگذرد تا موقتاً از بحران خارج شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران افراطی اورتون در دیدار شب گذشته مقابل آرسنال به بهانه ۲۷ سال عدم کسب جام، در دقیقه ۲۷ ورزشگاه گودیسون پارک را ترک کردند.

اما این اعلام نارضایتی هواداران برای تافی‌ها (لقب تیم فوتبال اورتون) خوش یمن بود و موفق شدند بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی ۲ بر یک عوض کنند.

در حالی که توپچی‌های لندن در این دیدار با گل مارتین اودگارد در دقیقه ۴۸ روی پاس کی‌ران تیرنی از میزبان خود جلو بودند، ریچارلیسون در دقیقه ۸۰ و دمارای گری در دقیقه ۹۲ برای تافی‌ها گلزنی کردند تا شاگردان رافا بنیتز با کامبکی به یاد ماندنی این بازی را به اتمام برسانند.

اورتون با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد و آرسنال در امتیاز ۲۳ باقی ماند تا جایگاه ششمی خود را از دست بدهد و به مکان هفتم جدول سقوط کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستر سیتی با ۳۵ امتیاز صدرنشین است، لیورپول با ۳۴ امتیاز دوم است و چلسی با ۳۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس
ارسال نظر
آخرین اخبار