۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۶۱۴۹۲۲
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته با انجام سه دیدار پیگیری شد و یک دیدار به تعویق افتاد.
کد خبر: ۵۹۷۵

آرسنال ۱ – سیتی ۲/ یازدهمین برد متوالی سیتیزن‌ها در روز فوق‌العاده توپچی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته با انجام سه دیدار پیگیری شد و یک دیدار به تعویق افتاد.

در حساس‌ترین مسابقه شب گذشته تیم آماده و از بحران خارج‌شده آرسنال با سرمربی خوش‌فکر خود میکل آرتتا در پس کسب پیروزی مقابل منچسترسیتی و پایان دادن به رکورد منفی ۹ شکست متوالی مقابل سیتیزن‌ها در رقابت‌های لیگ برتر بود.

این دیدار حساس که در ورزشگاه خانگی آرسنال، امارات برگزار می‌شد، درنهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا سیتیزن‌ها یازدهمین برد متوالی خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره جشن بگیرند.

در حالی که توپچی‌ها کنترل این مسابقه را در اختیار داشتند و حملات متعددی روی دروازه سیتیزن‌ها ترتیب دادند و حتی موفق شدند در دقیقه ۳۱ توسط بوکایو ساکا روی پاس کی‌ران تیرنی یک بر صفر جلو بیفتند، اما در نیمه دوم به یکباره ورق برگشت و منچسترسیتی در دقیقه ۵۷ توسط ریاض محرز روی یک صحنه مشکوک که توسط وی‌ای‌آر بررسی شد و داور آن را پنالتی تشخیص داد، موفق به زدن گل تساوی شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در نیمه نخست و در صحنه‌ای کاملاً مشابه در محوطه جریمه منچسترسیتی، داور و وی‌ای‌آر حتی حاظر به بررسی صحنه مشکوک نشده بودند.

این اتفاق موجب نگرانی و استرس و ناراحتی شدید چند بازیکن آرسنال شد و در جنجال به‌وجود آمده چند بازیکن این تیم کارت زرد گرفتند که گابریل ماگالاش چند دقیقه بعد و روی صحنه خطا روی بازیکن سیتی، کارت زرد دوم را هم از داور دریافت کرد و اخراج شد.

این اتفاق روند بازی را تغییر داد و درنهایت شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند توسط رودری در دقیقه ۹۳ گل دوم و پیروزی‌بخش را وارد دروازه توپچی‌های میزبان کنند و به به یازدهمین برد متوالی خود دست یابند.

منچستر سیتی با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و فاصله خود با تیم دوم جدول را به ۱۱ امتیاز افزایش داد و توپچی‌های لندن از ادامه روند خوب خود بازماندند و در شبی که واقعاً مستحق شکست نبودند و بهترین مسابقه این فصل خود را به نمایش گذاشتند، در نهایت با قبول این شکست در امتیاز ۳۵ باقی ماندند و موقتاً جایگاه چهارمی خود را تثبیت کردند، جایگاهی که به احتمال زیاد از دست توپچی‌ها خارج خواهد شد و به رده پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

در دیدار‌های دیگر تیم فوتبال تاتنهام با تک گل دقیقه ۹۷ داوینسون سانچز موفق شد ۳ اتیاز شیرین را در خانه واتفورد کسب کند تا آنتونیو کونته مربی ایتالیایی زنبق‌های سفید رکود بدون باخت خود را در بازگشت دوباره به فوتبال جزیره حفظ کند.

تاتنهام با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و واتفورد در امتیاز ۱۳ و رده هفدهم باقی ماند.

در دیدار دیگر هم کریستال پالاس در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب چکش‌های وستهام شد. کریستال پالاس با این شکست در امتیاز ۲۳ و رده یازدهم باقی ماند و وستهام ۳۴ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

همچنین دیدار تیم‌های لستر سیتی و نوریچ به دلیل شیوع مجدد کرونا تعلیق شد.

در ادامه هفته بیست و یکم امشب ۴ دیدار برگزار می‌شود و یک دیدار ساوتهمپتون با نیوکاسل هم به تعویق افتاد.

ساعت برگزاری دیدار‌های امروز و امشب به وقت ایران به شرح زیر است:

برنت‌فورد - استون ویلا ۱۷:۳۰
اورتون – برایتون ۱۷:۳۰
لیدز - برنلی ۱۷:۳۰
چلسی - لیورپول ۲۰:۰۰

برچسب ها: لیگ برتر انگلیس آرسنال منچستر سیتی تاتنهام
ارسال نظر
آخرین اخبار