۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۶۹۸۰۳۵
به دلیل شیوع گسترده کرونا در اردوی تیم انگلیسی صورت گرفت؛
مسابقه امشب تیم فوتبال تاتنهام مقابل رن در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در اردوی زنبق‌های سفید لغو شد.
کد خبر: ۴۲۲۱

لغو دیدار امشب تاتنهام مقابل رن در لیگ کنفرانس اروپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دیدار امشب تاتنهام مقابل رن در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به دلیلی شیوع گسترده ویروس کرونا در اردوی تیم لندنی لغو شد.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی حداقل ۱۳ مورد مثبت ویروس کووید-۱۹ در رختکن تیم فوتبال تاتنهام مشاهده شده که شاما ۱۱ بازیکن این تیم می‌شود و شرایط زنبق‌های سفید را بحرانی‌تر از همیشه کرده است.

بالاخره رایزنی سران تیم فوتبال تاتنهام با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نتیجه داد و دیدار این تیم در لیگ کنفرانس اروپا مقابل رن فرانسه به زمان دیگری موکول شد.

آنتونیو کونته سرمربی نامدار ایتالیایی زنبق‌های سفید پیش از این ابتلای ۱۳ عضو باشگاه به ویروس کرونا را تأیید کرده بود که به جز ۱۱ بازیکن، دو عضو کادر فنی تاتنهام هم به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خطوط، طبق قوانین یوفا؛ یک مسابقه فقط در صورتی لغو و اعضای تیم در قرنطینه دو هفته‌ای به سر خواهند برد که کمتر از ۱۳ بازیکن سالم شامل حداقل یک دروازه بان داشته باشد؛ اما به نظر می‌رسد هراس کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال رن از سفر به انگلیس و بحرانی شدن شرایط این تیم دلیل اصلی لغو این مسابقه باشد که سران یوفا را راضی به تصمیم گیری در خصوص لغو این مسابقه کرده است.

برچسب ها: تاتنهام لیگ کنفرانس اروپا
ارسال نظر
آخرین اخبار