۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۷۴۱۰۵
هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام پنج دیدار دیگر پیگیری شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۶

خروج شیاطین سرخ از رقابت برای کسب سهمیه با شکست مقابل توپچی‌ها/ تثبیت صدرنشینی سیتیزن‌ها با طعم رکوردشکنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با انجام پنج دیدار دیگر پیگیری شد و در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال آرسنال موفق شد در ورزشگاه خانگی خود امارات در دیداری که برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود، با نتیجه ۳ بر یک شیاطین سرخ را شکست دهد تا جایگاه چهارمی خود را تثبیت کند.

در این دیدار تاوارس در دقیقه ۳، ساکا ۳۲ (پنالتی) و گرانیت ژاکا ۷۰ برای توپچی‌ها گلزنی کردند و تنها گل شیاطین سرخ توسط کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۴ به ثمر رسید.

همچنین برونو فرناندز در دقیقه ۵۷ یک پنالتی را برای منچستر یونایتد از دست داد.

آرسنال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد و منچستر یونایتد در امتیاز ۵۴ و رده ششم باقی ماند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال منچستر سیتی موفق شد در خانه با نتیجه ۵ بر یک بر واتفورد غلبه کند. در این دیدار گابریل ژسوس مهاجم برزیلی سیتیزن‌ها پوکر کرد (چهار گل به ثمر رساند).

سیتیزن‌ها با این پیروزی یک رکورد دیگر در لیگ برتر فوتبال انگلیس را به نام خود ثبت کردند و به نخستین تیمی تبدیل شدند که در تاریخ لیگ برتر انگلیس مقابل یک تیم خاص به ۱۵ پیروزی پیاپی دست می‌یابد.

منچستر سیتی با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و علاوه بر تثبیت صدرنشینی با ۴ امتیاز فاصله و یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول در صدر جدول قرار گرفت.

در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال تاتنهام در رقابت شانه به شانه برای کسب سهمیه با آرسنال، مقابل برنتفورد با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا جایگاه چهارمی خود را به آرسنال واگذار کند و با ۵۸ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کند.

در سایر دیدار‌ها نتایج زیر به دست آمد:

لسترسیتی ۰ - استون ویلا ۰

نوریچ ۰ – نیوکسل ۳

برچسب ها: منچستر یونایتد منچستر سیتی آرسنال تاتنهام توپچی ها شیاطین سرخ لیگ برتر انگلیس
ارسال نظر
آخرین اخبار