۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۳۴۹۴
هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام چهار دیدار پیگیری شد.
کد خبر: ۷۷۵۹

پیروزی چلسی و لیورپول و توقف خانگی توپچی‌ها مقابل قعرنشین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس شب گذشته با انجام چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های لیورپول و چلسی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و آرسنال در خانه مقابل برنلی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

توپچی‌های لندن در ورزشگاه خانگی خود امارات مقابل برنلی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند.

شاگردان میکل آرتتا با این تساوی ۳۶ امتیازی شدند و موقتاً به ده ششم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کردند. برنلی هم با تک امتیاز حاصل از این دیدار ۱۲ امتیازی شد و در قعر جدول بیست تیمی باقی ماند.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال چلسی موفق شد در ورزشگاه خانگی خود استمفورد بریج با نتیجه ۲ بر صفر بر تاتنهام غلبه کند.

در این شهرآورد لندنی، شاگردان توماس توخل موفق شدند توسط حکیم زیاش در دقیقه ۴۷ روی پاس هودسن و تیاگو سیلوا در دقیقه ۵۵ روی پاس میسون مونت دروازه شاگردان آنتونیو کونته را باز کنند.

چلسی با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و تاتنهام با این شکست با ۳۶ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

در دیدار حساس دیگر تیم فوتبال لیورپول موفق شد میزبان خود کریستال پالاس را در غیاب ستارگان آفریقایی خود محمد صلاح و سادیو مانه که در جام ملت‌های آفریقا حاضر هستند، با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

ادوارد در دقیقه ۵۵ روی پاس ماتتا تنها گل کریستال پالاس را به ثمر رساند و گل‌های قرمز‌های آنفیلد توسط ویرژیل فن دایک در دقیقه ۸، الکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه ۳۲ و فابینیو در دقیقه ۸۹ به ثمر رسیدند.

لیورپول با این برد ۴۸ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به منچستر سیتی صدرنشین در فاصله ۹ امتیازی صدر قرار گرفت و کریستال پالاس هم در امتیاز ۲۴ و رده سیزدهم باقی ماند.

در دیدار دیگر لستر سیتی در خانه مقابل برایتون با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. روباه‌ها با این تساوی ۲۶ امتیازی شدند و به رده دهم جدول رده بندی صعود کردند و برایتون هم به امتیاز ۳۰ رسید و در رده نهم قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار