۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۴۸۴۶
رالف رانگنیک، سرمربی باتجربه و آلمانی رسماً هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را برعهده گرفت.
کد خبر: ۳۳۳۳

رالف رانگنیک تا پایان فصل سرمربی منچستریونایتد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رالف رانگنیک، سرمربی باتجربه و آلمانی رسماً هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد را تا پایان فصل برعهده گرفت.

پس از این مقطع، پروفسور فوتبال آلمان برای دو سال دیگر به عنوان مشاور به کار خود در اولدترافورد ادامه می‌دهد.

پس از اخراج اوله‌گنار سولشر سرمربی و اسطوره باشگاه منچستر یونایتد از هدایت این تیم پس از کسب نتایج ناامیدکننده، نام‌های بسیاری برای هدایت این تیم پرطرفدار بر سر زبان‌ها افتاد که اصلی‌ترین آنها مائوریتسیو پوچتینو سرمربی کنونی پاری‌سن‌ژرمن و همچنین ارنستو والورده سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا بودند.

همچنین نام یک سرمربی آلمانی برای هدایت شیاطین سرخ مطرح شده بود و حال بنابر اعلام برخی رسانه‌ها، سران منچستریونایتد با این مربی به توافق نهایی رسیده‌اند.

رانگنیک معروف به «پروفسور فوتبال آلمان» سابقه هدایت تیم‌های اشتوتگارت، هانوفر ۹۶، شالکه ۰۴، هوفنهایم و لایپزیش را در کارنامه دارد.

او از مربیانی مانند هلموت گروس، ارنست هاپل، والری لوبانوفسکی، آریگو ساکی و زدنیک زمان تأثیر پذیرفته‌است و همچنین بر یک نسل از مربیان فوتبال در آلمان تأثیر گذاشته است که از جمله آنها می‌توان به یورگن کلوپ، توماس توخل، یولیان ناگلزمان، مارکو رزه، رالف هازنهوتل، جسی مارش، ادی هوتر، روگر اشمیت و ماتیاس یایسله اشاره کرد.

رالف رانگنیک گیش از قبول هدایت شیاطین سرخ، مدیر بخش ورزش و توسعه باشگاه لوکوموتیو مسکو بود.

یورگن کلوپ سرمربی موفق آلمانی قرمزهای آنفیلد که این تیم را پس از 30 سال قهرمان لیگ برتر فوتبال جزیره کرد، در نشست خبری پیش از دیدار با ساوتهمپتون از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، تلویحاً این انتقال را تأیید کرده و گفته بود: اصولاً تا زمانی که چیزی قطعی نشده، نمی‌توانیم درباره‌اش حرفی بزنیم؛ اما باید بگویم که رانگنیک عملاً دو باشگاه آلمانی را از هیچ به بزرگی رسانده و متأسفانه یونایتد از حضور او سود خواهد برد؛ خبری بد برای ما و تمام رقبای لیگ برتری.

ارسال نظر
آخرین اخبار