۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۷
تعداد بازدید: ۸۱۵۹۷۸
امروز؛ نشست خبری ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها؛
با اعلام باشگاه بارسلونا کنفرانس خبری سرخیو آگوئرو امروز چهارشنبه برای اعلام رسمی خداحافظی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۴۷

آگوئرو رسماً از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بالاخره شایعات پیرامون سرخیو آکوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا به حقیقت تبدیل شد و دنیای فوتبال با یکی دیگر از ستاره‌های بی‌بدیل دو دهه اخیر خود وداعی زودهنگام خواهد داشت.

سرخیو آگوئرو در تابستان ۲۰۲۱ و پس از ۱۰ سال بازی درخشان و پرافتخار برای سیتیزن‌های شهر منچستر، با قراردادی آزاد به بارسلونای اسپانیا پیوست تا به رؤیای همیشگی خود برای بازی کنار هموطنش لیونل مسی تحقق بخشد.

اما از همان ابتدای ورود آگوئرو به بارسا، اوضاع برعکس خواسته‌های این بازیکن پیش رفت، ابتدا در خبری شوکه کننده که دنیای فوتبال را تکان شدیدی داد، لیونل مسی به‌صورت خیلی غیرمنتظره از آبی‌واناری‌ها جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست.

اما این پایان بدشانسی‌های آگوئرو در بازگشتش به فوتبال اسپانیا نبود و از همان ابتدا دچار مصدومیتی شدید شد تا بیش از دو ماه از میادین فوتبال دور بماند تا اینکه در ال کاسیکویی که باز هم با بدشانسی این بازیکن آرژانتینی با شکست کاتالان‌ها همراه بود، چند دقیقه وارد میدان شد و اتفاقاً موفق شد دروازه رئال را باز کند تا بارسلونا با حداقل اختلاف بازنده ال کلاسیکو شود.

اما سرخیو آگوئرو پس از انجام چند مسابقه به یکباره دچار مشکل عجیب دیگری شد و در دیدار با رایو وایه‌کانو در همان نیمه نخست به دلیل تپش قلب بالا مجبور به تعویض زودهنگام شد.

آگوئرو رسماً از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی می‌کند

در ادامه و با بررسی‌های پزشکان، ضربان قلبی نامنظم موجب دوری سه ماهه آگوئرو از میادین با اعلام کادر پزشکی شد و از همان ابتدا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص توصیه پزشکان به این ستاره آرژانتینی برای خداحافظی زودهنگام از دنیای فوتبال به گوش می‌رسید تا اینکه بالاخره پس از چند آزمایش دیگر با مشورت با پزشکان، آگوئرو تصمیم خود برای وداع با دنیای حرفه‌ای فوتبال را قطعی کرد تا در سن ۳۳ سالگی خداحافظی تلخ و زودهنگامی با فوتبال حرفه‌ای داشته باشد.

بالاخره رسانه‌ها اعلام کردند که سرخیو آگوئرو قطعاً از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و باشگاه بارسلونا نیز این خبر را تأیید و اعلام کرد که امروز چهارشنبه نشست خبری خداحافظی آگوئرو رأس ساعت ۱۲ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) با حضور خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و نیز بازیکنان بارسا برگزار خواهد شد تا کابوس دردناک وداع این ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال به حقیقت تبدیل شود و آگوئرو در ۳۳ سالگی مجبور به وداع زودهنگام از دنیای فوتبال شود.

برچسب ها: سرخیو آگوئرو
ارسال نظر
آخرین اخبار